מנדל גניווייש מונה כמנכ"לה החדש של Stor.ai

חברת הקמעונאות הישראלית, המציעה פתרונות מסחר דיגיטליים, ביצעה שינויים בהנהלתה בכדי להאיץ את צמיחתה בארה"ב ובדרך זו להתרחב ברחבי השוק האמריקני

מנדל גניווייש, מנכ"לה החדש של Stor.ai.

Stor.ai – המציעה פתרון מסחר דיגיטלי עבור רשתות קמעונאות בארץ ובעולם – הודיעה היום (ב') על קידום מנדל גניוויש לתפקיד המנכ"ל. גניוויש מביא עימו שפע של מומחיות וניסיון בתחום, שיהווה בסיס צמיחה מהיר לאסטרטגיה שבה דוגלת החברה.

Stor.ai נוסדה בכדי לענות על צורכי תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של רשתות הקמעונאות, בעזרת שילוב של מעורבות דיגיטלית מצד הלקוחות בכל נקודות המכירה, שמתקבצות לפלטפורמה אחת. החברה, לדבריה, תומכת ברשתות הקמעונאות המבקשות לפתח את חוויות הלקוח שלהן, תוך שמירה על בסיס הנתונים, ונאמנות הלקוחות למותג בעידן הדיגיטלי החדש.

Stor.ai מספקת פלטפורמות מסחר למאות חנויות ורשתות קמעונאיות בארץ ובעולם. החברה מתמקדת בחנויות סופרמרקט – מרשתות ענק ועד חנויות שכונתיות – ומסייעת להן לפעול בעולם האיקומרס, ללקט הזמנות בצורה מהירה ויעילה ולבצע מכירות אונליין. הפתרון שפיתחה החברה מסוגל, לדבריה, להתחבר אל כל מערכת הקופות והניהול המלא, לצמצם עלויות ולהרחיב את היקפי המכירות אונליין דרך מערכת ליקוט מתוחכמת. החברה גייסה 21 מיליון דולר בסבב A ושואפת לשמש כסוכן מעבר עבור קמעונאי המזון לעבר עולם דיגיטלי, חוויתי ומתקדם.

המנכ"ל החדש של Stor.ai, גניוויש, עובד בחברה קרוב לחמש שנים, כשבתפקידו הקודם שימש כסגן נשיא הפיתוח העסקי. גניוויש יביא בתפקידו החדש את ניסיונו הרב שבא לידי ביטוי בהצלחתה של החברה, המציעה לקמעונאים וללקוחות חוויות קנייה דיגיטליות מיוחדות.

"אני נרגש לקראת ההזדמנות האדירה שניתנה לי בתפקיד החדש, שבסופו של יום יסייע לקמעונאים לשפר את יכולותיהם ולייעל את תהליך המסחר האלקטרוני ללקוחות. אני שמח לקבל את צ'רלי לחברה, הניסיון שלו בתחום יהווה תוספת רבה לחברה שדוגלת בהמשך צמיחה בשוק, ובכך תמשיך לספק פתרונות מסחר דיגיטליים בצורה הטובה ביותר בארץ ובעולם", אמר גניוויש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים