תומר פרידור קודם לתפקיד סגן נשיא אזורי בחברת ספלאנק

בשנתיים האחרונות שימש פרידור כמנכ"ל הסניף הישראלי, אותו הקים, ובתפקידו החדש יהיה אחראי על קידום המכירות בישראל, בטורקיה ובמזרח אירופה

תומר פרידור, סגן נשיא אזורי בספלאנק.

אחרי שנתיים שבהן תומר פרידור שימש כמנכ"ל ספלאנק ישראל ורג'ינל דירקטור, הוא קודם לתפקיד סגן נשיא אזורי לישראל, טורקיה ומזרח אירופה.

פרידור הצטרף לספלאנק לפני כארבע שנים, והקים את הסניף הישראלי לפני כשנתיים. במהלך השנתיים האחרונות צמח הסניף הישראלי במאות אחוזים, ובשנה האחרונה צויין כסניף המצליח ביותר באירופה.

במסגרת התפקיד החדש פרידור ימשיך להוביל את אסטרטגיית המכירות וה-GTM של ספלאנק באזור.

ספלאנק מספקת פלטפורמת נתונים ארגונית, המאפשרת לחבר מקורות מידע רבים, באופן מיידי, בלא הכנה של המידע מראש, בין אם On Premise או בענן.

"החברה מאפשרת להקשיב לנתונים ולהפיק מהם תובנות עסקיות", הסביר פרידור.

בראיון לאנשים ומחשבים שפורסם ביולי האחרון אמר פרידור בין היתר: "בכאוס הקיים הדבר היחידי הוודאי הוא שהמידע רק ילך ויגדל. הארגונים שימשיכו לצמוח – יהיו אלה שיקשיבו למידע הזה, יפיקו ממנו תובנות עסקיות ויקבלו החלטות מבוססות מידע".

באוגוסט האחרון ספלאנק רכשה את SignalFx תמורת 1.05 מיליארד דולר. הנרכשת מספקת פתרונות SaaS לניטור וקבלת תובנות בזמן אמת של תשתיות ענן, מיקרו-שירותים ואפליקציות.

בפברואר 2018 רכשה ספלאנק את פאנטום (Phantom Cyber) תמורת 350 מיליון דולר. הנרכשת מטפלת בתחום מיכון, אוטומציה ותגובה לאירועי סייבר, מה שמכונה בשפה המקצועית מערכת SOAR.

עוד אמר פרידור באותו ראיון כי החברה זוכה לדירוג מוביל בריבוע הקסם של גרטנר לתחום ה-SIEM ומביאה פתרון אנליטי למרכזי ה-SOC. כמו כן ציין פרידור כי החברה מגבירה את פעילותה בענן בזכות שיתופי פעולה עם AWS ומיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים