אחרי יותר מ-20 שנה בבזק: אודי עטר מונה למנכ"ל תקשוב

עטר פרש מתפקידו כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק ● הוא יחליף בתקשוב את דורון ספיר, שמונה למנכ"ל סלקום במקום אבי גבאי

אודי עטר, המנכ"ל החדש של תקשוב.

מנכ"ל חדש לקבוצת מוקדי השירות והטלמרקטינג תקשוב: אודי עטר, ששימש עד כה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק. עטר הודיע בשבוע שעבר למנכ"ל בזק, דודו מזרחי, על פרישתו. הוא מחליף כמנכ"ל תקשוב את דניאל ספיר, שמונה באחרונה למנכ"ל סלקום במקומו של אבי גבאי.

עטר פורש מבזק לאחר 21 שנות עבודה בה, מהן 3.5 כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים. לפני כן הוא היה סמנכ"ל החטיבה הפרטית בחברה הבת, בזק בינלאומי. כראש חטיבת הלקוחות הפרטיים, עטר היה אחראי על כלל מערך השירות והמכירות של בזק ללקוחות אלה – מוקדי השירות והתמיכה, מערך טכנאי שירות הלקוחות ומערך המכירות.

תקשוב היא חברה מהוותיקות בעולמות מוקדי השירות והטלמרקטינג במיקור-חוץ: החברה נוסדה ב-1996, ומאז מקימה ומפעילה מרכזי שירות לקוחות, מידע, מכירות, סקרים, תמיכה טכנית, בק אופיס ועוד. היא פועלת במגוון מגזרים, בהם: הבריאות – החברה מפעילה מוקדים עבור ארבע קופות החולים במדינה; התקשורת – תחום שהביא להתרחבות הפריסה הגיאוגרפית שלה גם לערי פריפריה כגון דימונה, נתיבות, כרמיאל, נשר ונוף הגליל; והממשלה – תקשוב זכתה במכרזים להפעלת המוקדים של הנהלת בתי המשפט, בתי הדין הרבניים, שירות התעסוקה ועוד. בשנים האחרונות היא זכתה גם במכרזים של רשות המיסים והמוסד לביטוח לאומי.

לתקשוב יש תשע חברות בת, בהן אתר הקמעונאות וואלה!שופס, תקשוב סוכנות לביטוח וחברת הטכנולוגיות 7twenty, שמיישמת פלטפורמה לתקשורת רב ערוצית.

עטר אמר כי "אני מסיים פרק בחיי בקבוצת בזק, שהייתה לי לבית ביותר מ-20 השנים האחרונות, שבהן צמחתי מתפקיד זוטר ועד לתפקידי הניהול הבכירים ביותר. ב-3.5 השנים האחרונות, שבהן כיהנתי כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק, הובלתי אותה, יחד עם שאר חברי ההנהלה, להצלחות ולבניית נכסים עסקיים חזקים. אני ערוך ומוכן לאתגרים שעומדים בפניי בקבוצת תקשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים