וים מינתה את ישראל קציר למנהל האזורי שלה

קציר, שפרש מ-HPE לאחר 24 שנות עבודה רצופה, מחליף את ורד ליברמן ויהיה אחראי על מכירות החברה בישראל, יוון, קפריסין ומלטה ● "יש בחברה פוטנציאל רחב מאוד לגדול, והיא גם מתכוונת להגדיל את השקעותיה בישראל"

ישראל קציר, המנהל האזורי של חברת וים.

ישראל קציר מונה לתפקיד המנהל האזורי של חברת וים (Veeam). קציר פרש מ-HPE לאחר 24 שנות עבודה רצופה, שבהן כיהן במגוון תפקידים, כאשר האחרון היה מנהל המכירות של החברה. קציר מחליף את ורד ליברמן, שפרשה בחודש יולי 2021, אחרי שהייתה בחברה מ-2012. טרם מונה לו מחליף ב-HPE.

בפוסט מרגש שפרסם בלינקדאין כתב קציר: "24 שנים הן מסע ארוך, שבו התחלתי כבוגר, התפתחתי במגוון רחב של תפקידים והכשרתי את הדור הבא של מכירות".

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר: "אני עוזב חברה מאוד מיוחדת, שעוסקת בתחומים שונים, עוזב חברים לדרך שבמשך שנים הלכנו יחד, ותמיד תהיה להם פינה חמה בלב".

במסגרת תפקידו ב-HPE הוביל קציר שורה של פרויקטים אסטרטגיים לחברה בשוק הישראלי, ביניהם זכייה במכרז שרתים ייחודי למערכת הביטחון וצה"ל, ופרויקטים רבים נוספים שלא כולם נחשפו.

התרחבות על הפרק

ב-וים יהיה קציר אחראי על המכירות במדינות: ישראל, יוון, קפריסין ומלטה, וינהל צוות קבוע של 20 עובדים. המשימה שלו תהיה להגביר את המכירות של החברה בישראל. לאחר שבראיון הפרישה שלה אמרה ליברמן לאנשים ומחשבים שבחציון הראשון של 2021, גדלו המכירות של החברה ב-60 אחוזים.

קציר אומר כי מצא ב-וים חברה שהפתרונות שלה מאוד אקטואליים בארגונים, בגלל המודעות הגדולה לכל הנושא של אבטחה, גיבוי ושמירה. "יש בחברה פוטנציאל רחב מאוד לגדול, והיא גם מתכוונת להגדיל את השקעותיה בישראל", אמר קציר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים