AXperts הטמיעה מערכת ERP של מיקרוסופט ברשת ליאור; ההיקף הכספי: 550 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט יישמה AXperts את המודולים לניהול פיננסי, ניהול לוגיסטי וניהול המכר והסניפים, הכוללים פעילות של ניהול רווחיות בחתך סניפים, סוכנים, פריטים וספקים, ניהול רכש ותזרים מזומנים ● החברה ביצעה גם את תהליך ההדרכה וההטמעה, ובכלל זה הפקת מדריך מפורט למשתמשים ותמיכה בהם לאחר העליה לאויר.

חברת AXperts, המיישמת ומטמיעה את Dynamics AX, מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft), השלימה פרוייקט ליישום המערכת ברשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה ליאור. המערכת משמשת את החברה במטה שלה, במרכזה הלוגיסטי באבן ספיר ובניהול 11 סניפי הרשת ברחבי הארץ. היקף הפרוייקט נאמד בכ-550 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט, שארך כשלושה חודשים, יישמה AXperts את המודולים לניהול פיננסי, ניהול לוגיסטי וניהול המכר והסניפים, הכוללים פעילות של ניהול רווחיות בחתך סניפים, סוכנים, פריטים וספקים, ניהול רכש ותזרים מזומנים.  החברה ביצעה גם את תהליך ההדרכה וההטמעה, ובכלל זה הפקת מדריך מפורט למשתמשים ותמיכה בהם לאחר העליה לאויר.

אורי שיראזי, מנכ"ל רשת ליאור, אמר, כי "מערכת ה-ERP מאפשרת לנו לקבל החלטות עסקיות בזמן אמיתי, וכיום אנחנו שוקדים על שיפור התוצאות העסקיות של החברה באמצעות מנגנון עמלות סוכנים דינמי".

לדברי חיים עובדיה, מנכ"ל AXperts, "לאחר הבנה מדוייקת של הצרכים העסקיים של הלקוח הטמענו את המערכת, שתיתן לרשת ליאור אפשרות לעבודה מתקדמת ופיקוח הדוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים