YouCC מתרחבת – מינתה שני מנהלי מגזר חדשים

החברה מינתה את אורלי פרידמן בוכניק למנהלת מגזר היי-טק ותעשייה, ואת נתנאל שמר למנהל המגזר הציבורי והפיננסי שלה

אורלי פרידמן בוכניק, מנהלת מגזר היי-טק ותעשייה; ונתנאל שמר, מנהל המגזר הציבורי והפיננסי, YouCC.

חברת YouCC, המתמחה בתחום אבטחת הענן, הודיעה על מינוי שני מנהלי מגזר חדשים, לאור התרחבות פעילותה. החברה מינתה את אורלי פרידמן בוכניק למנהלת מגזר היי-טק ותעשייה, ואת נתנאל שמר למנהל המגזר הציבורי והפיננסי שלה.

עד כה שימשה פרידמן בוכניק כמנהלת מכירות מוצר ג'וניפר (Juniper) בחברת אינוקום והייתה שותפה מרכזית בבניית היחסים עם היצרן, בבניית אסטרטגיית הרחבת הפעילות שלו בשוק הישראלי ובהקמת הפעילות מולו. לפני כן עבדה בחברת פרטנר כמנהלת מכירות אנטרפרייז, בדגש על עולם אבטחת המידע. לפרידמן בוכניק תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

שמר, אשר מונה למנהל המגזר הציבורי והפיננסי ב-YouCC, ניהל קודם לכן את מכירות הלקוחות הגדולים ביותר בבזק בינלאומי והיה אחראי לגידול מתמיד במספר הלקוחות, כמו גם בטיפול השוטף בהם והגדלת סל המוצרים שלהם בחברה. לפני כן שימש כמנהל מכירות בקבוצת בינת. לשמר תואר ראשון  במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמאים.

פרידמן בוכניק ושמר הצהירו במשותף: "בחרנו להצטרף לחברת YouCC כדי לקחת חלק משמעותי בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים גדולים, בדגש על עולמות ה-Cloud Security. הניסיון בן כ-10 השנים של YouCC בתחום, כמו גם העבודה עם השותפים המובילים עולמית בתחום, ביניהם מיקרוסופט, פאלו אלטו, F5 ועוד, מבטיחים שנמשיך להוביל את התחום ונגדיל את נתח השוק של YouCC בו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עוד ניפוח

    כשהכסף זול מחפשים למלא משרות אויר.לא בטוח שהחברה רווחית מספיק ועם אופק לצמיחה.

אירועים קרובים