פיתוח חדש "מפיח חיים" בציורי ילדים באמצעות בינה מלאכותית

מטא-פייסבוק שחררה פיתוח שהופך ציורים עם בני אנוש שמציירים ילדים ליצירות "חיות", שיכולות לזוז, לקפוץ, לרקוד ולשחק

כך עושים את זה. מקור: מטא

ילדים אוהבים לצייר – כך הבינו גם במטא, החברה האם של פייסבוק, ופיתחו פיצ'ר שמבקש לשדרג את הציורים שלהם ו-"להפיח בהם רוח חיים", כך לפי החברה, באמצעות בינה מלאכותית. הוא מאפשר לציורים שנמצאים על הדפים להפוך אחרי תהליך שנמשך דקות בודדות לדמויות ממוחשבות, שיכולות לזוז, לקפוץ, לרקוד ולשחק.

היישום הנחמד הזה פותח על ידי צוותי הבינה המלאכותית של מטא, שיושבים גם בישראל. הוא מאפשר לילדים ולהורים להוריד את הציורים למכשירים שלהם ולשתף אותם עם אחרים. מהצד של מטא-פייסבוק, הציורים האלה משמשים על מנת לאמן ולטייב את מודל ה-AI.

המודל של מטא

המודל של מטא

בבלוג של החברה נכתב כי הצוותים עובדים על מנת לאפשר זיהוי של ציורים והפיכתם לממוחשבים, גם כאשר ילדים, כמו ילדים, מציירים בצורה אבסטרקטית ושמים את שתי ידיו של האדם נשוא היצירה שלהם באותו הצד של הגוף, למשל. או, כלשון מטא, הם עובדים "כדי שמערכות AI יוכלו לזהות בצורה טובה יותר ציורים של דמויות אנושיות בדרכים הרבות והשונות שילדים מציירים אותן".

ככלל, צוותי הבינה המלאכותית של מטא עובדים על מחקרים ופיתוחים בתחום ה-AI במגוון סקטורים, כמו בריאות, אי-קומרס וראייה ממוחשבת. בשנים האחרונות הציגה החטיבה כמה מודלים חדשים, בהם מודל לזיהוי התפרצות מוקדי קורונה ופיתוחים בעולמות זיהוי הדיבור, בקרת התוכן, הרובוטיקה ועוד.

להתנסות בטכנולוגיה לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרי

    חה חה התוכנה שבורה זה לא יפה סתם לגרות אנשים ובסוף זה לא מצליח להם נא לסדר התוכנה ושוב נהיה בשמחה

אירועים קרובים