אקסל סולושנס בדרך לרכוש את דטה טק

החברות חתמו על מזכר הבנות שלפיו אקסל תרכוש מרפק 100% ממניות דטה טק ● בשלב הראשון התמורה תהיה 12.5% ממניות אקסל, ששוויין 26 מיליון שקלים ● הסיבה המרכזית לרכישה: הסכם ההפצה שיש לדטה טק עם סיסקו

רוכשת. אקסל סולושנס

אקסל סולושנס מתכוונת לרכוש את דטה טק: אתמול (א') חתמו החברות על מזכר עקרונות לא מחייב, שבמסגרתו תרכוש אקסל 100% ממניות דטה טק מרפק תקשורת ותשתיות, שהנרכשת נמצאת בבעלותה.

לאחר שייחתם הסכם מחייב ויתקיימו התנאים הנוספים שכלולים בהסכם, אקסל סולושנס תספק לרפק 17 מליון מניות רגילות שלה (כ-12.5% ממניותיה, בשווי של 26.4 מיליון שקלים). דטה טק משווקת בישראל פתרונות של סיסקו ובהנחה שתימשך ההתקשרות שלה עם חברת הענק ויתקיימו תנאים נוסםים שכלולים בהסכם, אקסל סולושנס תקצה לרפק במהלך 2024 ו-2025 מניות נוספות בכמות כוללת של עד ארבעה מיליון מניות רגילות וכן עד 3.5 מיליון אופציות בלתי סחירות, שכל אחת מהן ניתנת להמרה למניה רגילה אחת. מחיר המימוש יעמוד על 2.55 שקלים למניה, וזאת למשך שנתיים ממועד הקצאתן. העסקה כפופה להשלמת בדיקת נאותות הדדית וכאמור, תנאים נוספים המקובלים בעסקאות מעין אלה.

דטה טק עוסקת בהפצת ובאספקת ציוד תקשורת, שרתים, פתרונות ענן, תוכנות ייעודיות ומערכות וידיאו וטלפוניה. במסגרת זו, היא משווקת, בין היתר, את מוצריה של סיסקו – מכוח הסכם הפצה מתחדש שיש בין שתי החברות. הכנסות דטה טק ב-2020 הסתכמו ב-84 מיליון שקלים והרווח התפעולי שלה, בנטרול תשלומים לבעלים, עמד על חמישה מיליון שקלים.

לדברי רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס, "אנחנו ממשיכים לממש את אסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה. הפעם, בשונה מהרכישות הקודמות, מדובר ברכישת 100% מהון המניות של דטה טק – חברה שהיקף הכנסותיה משמעותי ורווחיותה נאה. הרכישה תרחיב את הפעילות שלנו בתחומי הסייבר, הטלקום והאינטרנט של הדברים, יחד עם נכסים בדמות הסכם הפצה עם סיסקו, פתרונות של פוג'יטסו ועוד. פעילותה של דטה טק סינרגטית לפעילותן של החברות הבנות האחרות בקבוצה".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים