נציגי 13 חברות IT ישראליות נפגשו בגרמניה עם 50 בכירים בשוק המקומי

האירוע, שנערך אחת לרבעון, התקיים במינכן, והוא תולדה של פעילות משותפת של נציגי מאגד חברות האבטחה הישראלי TISG ומאגד חברות הטלקום Icommgroup ● בין היתר, השתתפו באירוע נציגים מנוקיה- סמינס, בריטיש טלקום, יבמ ו-וודהפון

04/07/2010 10:00

נציגים של 13 חברות IT ישראליות נפגשו לפני ימים אחדים במינכן עם 50 בכירים מחברות בשוק ה-IT הגרמני. האירוע, שנערך אחת לרבעון, מתקיים זו הפעם השלישית ברציפות בשנה האחרונה, במסגרת פעילות משותפת של נציגי מאגד חברות האבטחה הישראלי TISG ומאגד חברות הטלקום Icommgroup. ארגון ותיאום המפגשים בוצעו על ידי החברה הישראלית MIW והנציגות הגרמנית של חברת Inline Sales International Group, ואת החסות למפגשים נתנה אנשים ומחשבים.

הנציגים הגרמניים שנפגשו עם נציגי החברות הישראליות היו בעלי תפקידים בכירים בחברות המובילות במדינה, בהם: ד"ר קלאוס אסטנפלד, ראש תחום הפיתוח העסקי והטכנולוגיות החדשות בנוקיה-סימנס (Nokia-Siemens); ד"ר ג'נס ספצ'ט, מנהל אסטרטגיה ומוצרים בבריטיש טלקום (British Telecom); ד"ר אנדראס לסמן, יועץ IT בכיר ביבמ (IBM); וולפגנג שוסטר, דירקטור ב-וודהפון (Vodafone) אירופה ובכירים מקומיים רבים מתחומי הטלקום ואבטחת המידע.

החברות הישראליות שנטלו חלק במשלחת הן: M86 Security (יוצגה על ידי פינג'אן, שנרכשה על ידיה), Evercompliant ,Beyond Security, Nogacom, Safend, WhiteBox Security, Evolven, Go Network, Quali Systems, Racana, Vayosoft, Bis-Solutions ו-Soflib. כמו כן, השתתף באירוע ינון אלרואי, הנספח המסחרי הישראלי בברלין, מטעם משרד התמ"ת.

חנן הפטר, סמנכ"ל שיווק ב-Bis-Solutions, חברה המפתחת תוכנות לסנכרון וגיבוי נתונים וכן פתרונות מתקדמים לאחסון מידע ברשת, אמר, כי "קהל היעד שלנו הוא חברות טלקום (ספקי אינטרנט וסלולר) וכן אינטגרטורים שמספקים שירותי מחשוב ללקוחות קצה. MIW ו-Inline Sales יצרו לי פגישות עם שמונה חברות גרמניות, בהתאמה הדדית". לדבריו, "48 שעות אחרי הכנס, חלק מאותן חברות כבר התקין את התוכנות שלנו, והוזמנתי לחזור למפגשים עימן וכן עם לקוחות פוטנציאליים נוספים. מבחינתי, MIW ו-Inline Sales הבינו בדיוק מה אני מחפש, והצליחו ליצור לי את הקשרים הנכונים".

דוד חוה, מנכ"ל MIW, ציין, כי האירוע, שהפך כבר למסורת, היה מוצלח במיוחד, הפגישות שתואמו היו מדויקות והוכוונו ספציפית לפי תחומי העניין של החברות משני הצדדים. "אנחנו שמחים ומרוצים שההשקה נשאה פרי ושהמשתתפים באירוע, הן מהצד הישראלי והן מהצד הגרמני, יצאו מרוצים", אמר. "הרבה שיתופי פעולה ועסקאות צמחו ויצמחו מאירועים שכאלה, ואנחנו כבר עמלים על המפגש הבא, שמתוכנן להיערך ב-14 באוקטובר, באותה מתכונת. כל משתתפי האירוע הנוכחי הביעו את רצונם להיפגש שוב עם נציגי חברות גרמניות, ואנו מאמינים שיתווספו אליהם נציגי חברות נוספות". לדברי חוה, "אירועים שכאלה תורמים רבות לתעשייה ומקדמים את חברות הטכנולוגיה הישראליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים