לול ונצ'רס מקימה קרן חדשה של 100 מיליון דולר

הקרן השלישית של לול ונצ'רס צפויה להשקיע בעיקר בחברות סיד - כ-20 סטארט-אפים, הן של יזמים מתחילים והן של יזמים סדרתיים

אביחי ניסנבוים, ממקימי לול ונצ'רס.

לול ונצ'רס, המתמחה בהשקעות בשלבים המוקדמים ביזמות ויזמים ישראליים, הכריזה על הסגירה הראשונה של קרן ההשקעות השלישית שלה בשיעור של 60 מיליון דולר, כאשר הקרן כולה צפויה לעמוד על 100 מיליון דולר, ותעמיד את סך הנכסים המנוהלים על 200 מיליון דולר. בנוסף, הקרן מודיעה על מינויו של טוני סייג לשותף בקרן. בתפקידו הקודם כיהן סייג כסגן נשיא ליצירת ערך בקרן.

לול ונצ'רס הוקמה על ידי אביחי ניסנבוים ויניב גולן, והקרן תמשיך להתמקד בהשקעות בחברות בשלבים מוקדמים, ובליווי החברות בתמיכה ובהשקעות המשך, דרך שלבי הצמיחה. הקרן השנייה של lool ממוקמת ברבעון העליון במדד Net IRR, וחברות הפורטפוליו של הקרן כבר מראות ביצועים טובים יותר מהממוצע בשוק עם 85% המרה משלב הסיד לגיוס A, וגיוסי המשך מוצלחים בשלבי B, ו-C. הקרן השלישית של lool, צפויה להשקיע בכ-20 סטארטאפים, הן של יזמים מתחילים והן של יזמים סדרתיים, תוך הרחבת צוות ההשקעות וצוות התמיכה בחברות פורטפוליו. בכך תחזק הקרן את יכולתה לתמוך בהאצת תהליכי הכניסה לשוק של חברות הפורטפוליו, בבניית צוותים מנצחים ובפיתוח מותגים גלובליים שמגדירים מחדש קטגוריות שלמות.

עם המשקיעים והמעורבים בקרן נמנים משקיעים מוסדיים ישראלים, Family offices ואנג'לים מוערכים בתעשייה, שהשקיעו בלול גם בעבר.

בין ההשקעות הקודמות של הקרן נמצאות BeeWise – כוורת הדבורים האוטונומית הראשונה בעולם, שמונעת התמוטטות כוורות ועוזרת להגן על אספקת המזון בעולם על ידי אספקת האבקה לפי דרישה לחקלאים, ו-NoTraffic – פלטפורמה לניהול תנועה בעיר חכמה. לצידן חברות נוספות בתחומים שבהם יש לישראל היסטוריה ארוכה של הצלחות: תוכנות ארגוניות כמו Lightico – לאוטומציה של תהליכי מכירה וחתימה אלקטרונית, מסחר אלקטרוני עם Flip, ו-Medisafe – החברה שפיתחה פתרון לניהול תרופות למטופלים.

"לעיתים קרובות נשאלת השאלה האם קרן מצליחה בעקבות בחירת חברות מוצלחות לפורטפוליו שלה, או האם זו היכולת שלה לעזור למנכ״לים של חברות הפורטפוליו להפיק את המיטב ובמהירות המירבית ולהצליח", אמר ניסנבוים. "אנו מאמינים כי מדובר בשילוב של השניים. על כן צירפנו את טוני לצוות שלנו בשנת 2018, על מנת להרחיב את תחום ההשקעות בחברות מ-"Seed to Scale". בקרן השלישית לא רק שהכפלנו את סכום ההשקעה בקרן, גם גדלה המחויבות שלנו ליצירת ערך, ולכן אנו שמחים לקבל את טוני באופן רשמי כשותף בקרן. בנוסף אנו מאמינים, כי מאגר הכישרונות ההולך וגדל של מייסדים ישראלים פורצי דרך והאקו-סיסטם המקיף אותם מעולם לא היה חזק יותר, עם יותר מ-17 מיליארד דולר שגויסו על ידי סטארט-אפים ישראליים עד כה בשנת 2021. עם צוות חזק יותר ותמיכה רחבה הן מצד משקיעים קיימים והן ממשקיעים חדשים בקרן הסיד שלנו בסך 100 מיליון דולר, אנו גאים לחזק את המחויבות שלנו למשימה להבטיח שהיזמות והיזמים הטובים ביותר בישראל יקבלו את כל ההדרכה, התמיכה וההון הדרושים להם כדי להפוך את החברה שלהם למובילה עולמית בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים