היעדים של קבוצת תדיראן לשנת 2022 – בפורום C3 בליסבון
בהרצאתו בפני משתתפי פורום C3 בליסבון, פירט רולי ארד, סמנכ''ל מערכות מידע וטכנולוגיות בקבוצת תדיראן, את המשימות העיקריות של תוכנית העבודה של החברה לשנת 2022
רולי ארד, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בקבוצת תדיראן, סיפר בפורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך בליסבון, בירת פורטוגל, על הנושאים העיקריים בתוכנית העבודה לשנת 2022 של החברה.
ארד ציין שישה נושאים והם:
מערכת ליבה ארגונית – שדרוג מערכת הליבה הארגוניתSAP (ERP) , הכנתה למעבר ל-HANA והתאמתה להתממשקות פשוטה/מתאימה יותר למערכות נוספות בענן.
מעבר לענן – המשך בחינת המעבר לענן וגיבוש התפיסה ההיברידית, כאשר המגמה הינה להגדיל את החלק היחסי של המערכות המנוהלות בענן ציבורי. מיקוד על AWS: ביצוע ASSESSTMENT עם AWS.
מיקוד באסטרטגיית/תפיסת ניהול הדטה הארגונית – גיבוש תוכנית לשלוש השנים הקרובות, לרבות שילוב ניהול בענן ובחירה והטמעת מערכת BI, אשר תאפשר צפייה בדאטה שיווקי, לרבות נכסים דיגיטליים, רשתות חברתיות ועוד.
אבטחת מידע – הקשחות נוספות, תרגול תגובה לאירועי סייבר, מבדקי PT, דגש רב על עדכוני המערכת (המשך העמקת ההטמעה של ה-BIG FIX), ובנוסף, דגש על ניהול הגנת הפרטיות וחיזוק היבטי השרידות על ידי הרחבת הפונקציונליות של אתר ה-DR.
מערכות דיגיטליות, דגש על השיווק – המשך פיתוח אתרי החברות והאפליקציות בשימוש השותפים והלקוחות. דגש על "האזור האישי" – העמקת המידע והיכולות העצמאיות של הלקוחות והשותפים, כדוגמת פורטלי לקוחות B2B, אפליקציית מתקינים – הנגשת מידע על יעדים, מכירות, מידע חשבונאי. וללקוחות פרטיים (B2C) – הצגת מידע אישי, מוצרים שנרכשו, תוקף אחריות, רכישת ביטוח, הזמנת טכנאי. שדרוג תשתיות בתחומי הפיתוח (מעבר ל low code) ודגש על אבטחת המידע. שיפור האינטגרציה למערכות הארגוניות, שיפור ה-UI. העמקת ההטמעה של מערכת ה-CRM ודגש על מערכת ה-HUBSPOT בשיווק הבינלאומי, העמקת הטמעה של מערכת "השליטה במזגנים" – IOT (טויה) לצורך הנגשת פונקציונליות נוספת ללקוחות ומידע מקוון לשירות.
ניהול הידע – ריכוז המידע והידע בארגון. למשל, ניהול התוכן המקצועי של המוצרים לטובת הצגה של תוכן אחיד בכלל הפלטפורמות, ניהול מרכזי שיביא להתייעלות ושמירה על הידע הארגוני. ב-2022 מתוכננת הרחבה והעמקה של ניהול המערכת (קלירמאש) ושילובה באגפי החברה (מעבר לשירות), לרבות שילוב בצ'אטבוט, בערוצי הוואטסאפ ובאתרי החברה הפונים לצרכנים. כל אלה יסייעו בחוויית הלקוח – מענה מיידי ומהיר והתייעלות בהפעלת משאבים ארגוניים.
תגובות
(0)