זום ממשיכה להצליח: גידול דו-ספרתי בהכנסות וברווח הנקי
ענקית שיחות הווידיאו פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של השנה, עם גידול דו-ספרתי בהכנסות, ל-1.05 מיליארד דולר, וגידול דו-ספרתי גם ברווח הנקי, ל-340.27 מיליון ד'
חברת זום (Zoom) פרסמה את התוצאות העסקיות לשלושת הרבעונים הראשונים ולרבעון השלישי של שנת 2021 – עם ביצועים מצוינים. וזה לא מפתיע, כי מגיפת הקורנה, שמחייבת ריחוק חברתי, עשתה רק טוב לזום, המתמחה בחיבור בין בודדים ועסקים, תוך שילוב אודיו ו-וידיאו.
במהלך שתי התקופות החברה הציגה גידול דו-ספרתי גבוה בהכנסות, גידול תלת-ספרתי ברווח הנקי במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה, וגידול דו-ספרתי ברווח הנקי הרבעוני.
במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של השנה ההוצאות הכלליות גדלו ב-62.38%, ל-2.22 מיליארד דולר – עלייה של 851.56 מיליון. ההכנסות גדלו יותר, ב-1.26 מיליארד, ל-3.03 מיליארד – עלייה של 71.21%. במהלך התקופה חל גידול חד, תלת-ספרתי, ברווחיות – הרווח התפעולי גדל ב-101.1%, ל-811.77 מיליון ד', וכן חל גידול של 115.13% ברווח הנקי, ל-884.57 מיליון דולר.
הרווח הנקי היה גבוה מהתפעולי, דבר חריג, וזה משום עלייה חדה בהכנסות המימון הכלליות, ל-151.38 מיליון דולר – עלייה של כמעט פי 17 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
במהלך הרבעון, תוצאות דומות ההוצאות הכלליות גדלו ב-9.63%, ל-640.47 מיליון – עלייה של 56.3 מיליון דולר. ההכנסות גדלו הרבה יותר, ב-273.56 מיליון, ל-1.05 מיליארד – עלייה של 35.2%.
בסעיפים הגולמיים ההוצאות גדלו ב-4.73%, ל-270.96 מיליון. הרווח גדל ב-50.4%, ל-779.8 מיליון. רווח גולמי שולי של 74.21%, לעומת 66.71% ברבעון המקביל אשתקד.
ההוצאות התפעוליות הרבעוניות גדלו ב-49.88%, ל-488.94 מיליון ד'. הרווח התפעולי גדל ב-51.3%, ל-290.86 מיליון דולרים.
במהלך הרבעון הכנסות המימון נטו קפצו פי 67, ל-119.43 מיליון. חבות המס החסירה 74.52 מיליון מהרווח הנקי, משום שחבות המס ברבעון השלישי הסתכמה ב-69.9 מיליון דולר, לעומת החזר מס של 4.62 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי הכללי גדל ב-71.36%, ל-340.38 מיליון, ואילו הרווח המיוחס לבעלי מניות החברה גדל ב-71.47%, ל-340.27 מיליון ד'.
הרווח הנקי למניה מדולל גדל ב-68.18%, ל-1.11 דולר.
"הופכים לפלטפורמה שאי אפשר לוותר עליה"
אריק יואן מייסד ומנכ"ל זום: "הדגמנו לא מעט חדשנות ברבעון האחרון. כך חשפנו את שירות Zoom Events, שאיפשר לנו לערוך את הכנס השנתי שלנו – זומטופיה – בשלל ערוצים, כשאנו מציבים את האנשים במרכז פלטפורמת התקשורת שלנו. והשקנו מגוון חידושים טכנולוגיים, שכולם מיועדים לתגבר ולסייע לאנשים, בין אם הם חוזרים לעבודה במשרד, או עובדים במודלים היברידיים…"
יואן המשיך וסיכם: "אנו הופכים לפלטפורמה שאי אפשר לוותר עליה בקרב ארגונים, עסקים, אנשים פרטיים ומפתחים, כשהיא מאפשרת להם להתחבר, לשתף פעולה ולבנות את עצמם בעולם העבודה החדש הגמיש וההיברידי. אנו מאמינים שהמותג הגלובלי שלנו, החדשנות הטכנולוגית ובסיס הלקוחות הרחב שלנו ממצבים אותנו היטב לקראת העתיד".
תגובות
(0)