אפל השיקה כלי חדש לניהול חברות קטנות

עסקים מחפשים דרכים חדשות להתמודד עם המציאות המשתנה, בעיקר עם העבודה מרחוק - שהיא תוצר של הגבלות הקורונה, אך שככל הנראה תישאר כבר לתמיד ● אפל מנסה להתחרות כעת במיקרוסופט ובגוגל עם הכלי הייעודי שלה

שירות חדש לעסקים קטנים. Business Essentials של אפל

אפל חשפה השבוע (ד') שירות חדש בשם Business Essentials, שבאמצעותו היא רוצה לשרת עסקים קטנים עם עד 500 עובדים. הכלי של הענקית מקופרטינו יציע ללקוחות את ההפעלה והתחזוקה של כל המכשירים שהם צריכים, גם מרחוק.

השירות מנסה לענות לביקוש הגדל ועולה לפתרונות המתאימים גם לעבודה מרחוק, אשר נדרשים כיום במיוחד אחרי שאילוצי הקורונה גרמו לרבים לעבור לעבודה מהבית, וכעת הולך ומתייצב בעסקים עידן של עבודה היברידית, שבו כרוכים הרבה צרכים חדשים.

בדף הייעודי לשירות החדש כתבה החברה כי מדובר ב"מנוי שלם אחד, שמשלב בצורה חלקה ניהול מכשירים, תמיכה 24/7 ואחסון בענן. כך שהעסק הקטן שלך יכול לנהל בקלות את ה-iPhone, iPad וה-Mac של כל עובד – בכל שלב בדרך.

Business Essentials של אפל

Business Essentials של אפל צילום: אפל

מה יספק השירות בדיוק?

"עסקים קטנים הם בליבת הכלכלה שלנו, ואנו גאים שמוצרי אפל ממלאים תפקיד בסיוע לחברות אלו לצמוח", אמרה סוזן פרסקוט, סגנית נשיא לשיווק ארגוני וחינוך באפל. "Apple Business Essentials נועד לעזור לייעל כל שלב בניהול מכשירי עובדים בתוך עסק קטן – מהגדרה, שילוב ושדרוג, ועד גישה לשירות מהיר ותמיכה עם עדיפות, הכל תוך שמירה על גיבוי ומאובטח של הנתונים, כך שחברות יוכלו להתמקד בלנהל את העסק שלהן".

האפליקציה החדשה, Business Essentials, מאפשרת לחברות קטנות לפשט את הניהול של מכשירים ואת המשתמשים בהם. דרכה ניתן יהיה גם לבקש תמיכה או בקשות תיקון, וטכנאי AppleCare יהיו זמינים בעבור המשתמשים 24 שעות ביממה כדי לפתור כל בעיה.

אחסון נוסף ב-iCloud אחראי על שמירת וניהול עותקי הגיבוי של המכשירים המחוברים, והאבטחה מסומנת על ידי ההצפנה שאפל כבר מציעה ב-FileVault לשם הצפנת נתוני Mac.

למעשה ה-Business Essentials אינו רק תוכנה אלא שמדובר בכך שאפל המנצלת את כל הפריסה של שירותיה לאחר מכירה, ומיישמת אותם על חברות קטנות ובינוניות.

מחירי השירות Apple Business Essentials מוצעים במספר סוגי חבילות, וניתן לעיין בהם כבר כעת באתר הרשמי של אפל: 2.99 דולר לחודש ולמכשיר, במשתמשים עם מכשיר בודד; או 6.99$ לחודש ולמשתמש, במקרה שכל אדם משתמש בעד שלושה מכשירים.

באפל מציעים 50 ו-200 GB של שטח ב-iCloud בהתאמה בתוכניות אלה, אם כי במקרה השני ניתן לבחור 2 TB של אחסון במחיר של 12.99 $ לחודש ולמשתמש.

כרגע שירות זה מושק בגרסת בטא בארצות הברית, עם תקופת ניסיון חינם. המטרה של אפל היא ש-Business Essentials יסיים את השלב הזה ויושק רשמית, ואולי גם במדינות נוספות, באביב 2022.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים