בנק לאומי יטמיע את הטכנולוגיה של ג'יגה ספייסס; הוביל סבב גיוס שלה

ג'יגה ספייסס מפתחת פתרונות לעיבוד, שיתוף והפצת נתונים, ופיתוח מהיר של יישומי ושירותי דיגיטל למימוש טרנספורמציה דיגיטלית ● החברה השלימה גיוס של 13.5 מיליון דולר, מהם שמונה מיליון מלאומי

בנק לאומי.

בנק לאומי הודיע היום (ד') על שני מהלכים שקשורים בסטארט-אפ ג'יגה ספייסס: לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות שלו, הובילה את סבב ההשקעה הנוכחי בחברה, והבנק יטמיע את הטכנולוגיה שלה במערכות הליבה שלו.

הבנק השקיע בג'יגה ספייסס סכום של שמונה מיליון דולר מתוך סבב גיוס של 13.5 מיליון. לצד לאומי השתתפו בסבב המשקיעים הקיימים – פורטיסימו קפיטל, קבוצת BRM וקלארידג' ישראל.

ג'יגה ספייסס מפתחת פתרונות טכנולוגיים המאפשרים עיבוד, שיתוף והפצת נתונים בהיקף גדול ובקצב מהיר – ופיתוח מהיר של יישומים ושירותים דיגיטליים לצורך מימוש טרנספורמציה דיגיטלית. הוא מפשט טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים, בעיקר בתחומי הפיננסים, הביטוח, הבריאות והאי-קומרס.

בנק לאומי החליט להטמיע את הטכנולוגיה של החברה במסגרת תוכנית המודרניזציה במערכות הליבה שלו. בכך, אומרים בבנק, המערכות הללו יותאמו לבנקאות העתיד ולעידן הבנקאות הפתוחה. מטרתה של התוכנית היא לחדש את התשתיות הטכנולוגיות של הבנק ולבנות יכולות חדשות. בהחלטה להטימיע את הטכנולוגיה של ג'יגה ספייסס מצטרף בנק לאומי לבנקים גדולים בעולם שמהווים לקוחות של החברה, בהם בנק אוף אמריקה, מורגן סטנלי, גולדמן זאקס, ברקליס ו-UBS.

"עוד חדשנות לעולם הבנקאות בישראל"

חיים שקולניק, סמנכ"ל הטכנולוגיות של לאומי, אמר כי "שיתוף הפעולה בין לאומי טכנולוגיות לג'יגה ספייסס מהווה נדבך משמעותי במימוש חזון בנק העתיד שלנו, באמצעות יישום פתרון להעברת מידע באופן מהיר ומאובטח ממערכות הליבה לסביבת הענן המאובטח שלנו. כך, הלקוחות יקבלו שירותי בנקאות במהירות ובאמינות גבוהים, וחברות פינטק שיעבדו עם לאומי יוכלו להתחבר בקלות ובאופן מאובטח לענן של הבנק, לצורך קבלת מידע".

יובל זעירא, מנהל ההשקעות הראשי בלאומי פרטנרס, ציין כי "השקעה זו משתלבת באסטרטגיה שלנו לגוון את תיק ההשקעות שלנו. ג'יגה ספייסס מציגה צמיחה מרשימה בשנים האחרונות, כאשר לקוחותיה המרכזיים ממשיכים להגדיל את פעילותם על בסיס המערכות שלה".

לדברי עדי פז, מנכ"ל ג'יגה ספייסס, "חזון החדשנות והאסטרטגיה של בנק לאומי עולים בקנה אחד עם הטכנולוגיה והמוצרים שאנחנו מפתחים. שיתוף הפעולה בין שני הארגונים מביא עוד חדשנות לעולם הבנקאות בישראל, כמו גם לסקטורים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים