סימולציות של פריצות סייבר: סייפבריצ' גייסה 53.5 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה מציעה לארגונים לראות את מצב האבטחה שלהם מנקודת המבט של התוקף ● הסבב הנוכחי מביא את הסכום שהיא גייסה למעל 106 מיליון דולר

מימין: גיא בז'רנו, המנכ"ל, ואיציק קוטלר, מייסדי סייפבריצ'.

חברת הסייבר הישראלית סייפבריצ', שמפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, השלימה סבב גיוס D בסך של 53.5 מיליון דולר – כך היא הודיעה היום (ג'). את הסבב הובילו הקרנות IGP ו-Sonae IM, והשתתפו בו גם סאנדס קפיטל ובנק לאומי. כחלק ממנו, יצטרפו לדירקטוריון החברה קרלוס אלברטו סילבה, שותף מנהל ב-Sonae IM, ואסף הראל, שותף כללי ב-IGP. ההשקעה הנוכחית מביאה את סך המימון של סייפבריצ' ליותר מ-106 מיליון דולר.

סייפבריצ' נוסדה ב-2014 על ידי גיא בז'רנו, מנכ"ל החברה, ואיציק קוטלר, ומעסיקה כ-90 עובדים, מתוכם 50 במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארצות הברית, קנדה ואירופה. החברה מציעה פלטפורמה שלטענתה, משקפת לארגון את מצב האבטחה שלו מנקודת המבט של התוקף, ויכולה לחזות התקפות יזומות, לאמת בקרות אבטחה ולשפר את תגובת ה-SOC.

בחברה מצטטים מחקר של גרטנר, שקובע שארגונים שמשתמשים בשיטת ניהול פגיעות מבוססת סיכונים, שהיא זו שעומדת מאחורי הטכנולוגיה שלה, יחוו 80% פחות פריצות. בין היתר, הפלטפורמה של סייפבריצ' מוטמעת בכ-100 ארגונים שנכללים ברשימת הפורצ'ן 1,000, לרבות ארגונים בענפי הפיננסים והבריאות.

סבב הגיוס נועד לסייע לחברה בהרחבת פעילותה באזורים גיאוגרפיים חדשים ובהגדלת היצע הפתרונות שלה. סייפבריצ' בימים אלה עשרות עובדים נוספים למרכז הפיתוח בתל אביב.

"שלב חדש של צמיחה"

"ההשקעה הנוכחית מכניסה את סייפבריצ' לשלב חדש של צמיחה", אמר בז'רנו. "סבב זה יסיע לנו להרחיב משמעותית את היכולות שלנו להגיע לשווקים חדשים, ובמקביל להמשיך לפתח את יכולות המוצר שלנו. בנוף איומי הסייבר, שהולך וגובר בימים אלה, ארגונים רבים רוכשים מוצרי אבטחה נוספים, בתקווה שהמהלך יהפוך אותם למאובטחים יותר. אבל תקווה היא לא אסטרטגיה שהוכיחה את עצמה – יש צורך בבחינה מתמדת של יעילות המוצרים אל מול האיומים המתגברים".

לדברי הראל, "סייפבריצ' היא דוגמה אידיאלית לארגון ולטכנולוגיה שבהם אנחנו תומכים. שוק סימולציית הפריצות והמתקפות ראה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה, ולסייפבריצ' יש פוטנציאל להוביל אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים