רבעון מעורב לסייברארק: עלייה בהכנסות, זינוק בהפסד הנקי

ההכנסות עלו ברבעון השלישי ב-14%, אבל בגלל גידול ניכר הרבה יותר בהוצאות, ההפסד הנקי זינק ב-83%

אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.

סייברארק סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה בהכנסות, אך גידול ניכר יותר בהוצאות הוביל לזינוק בהפסדים הנקי והתפעולי של החברה – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה היום (ה').

על פי הדו"חות, ההוצאות של סייברארק גדלו ברבעון ב-27.6% ל-149.33 מיליון דולר וההכנסות עלו בקצת יותר ממחצית מכך – 14.2% – ל-121.6 מיליון. מתוכן, מכירות המנויים זינקו בקרוב ל-150% ל-35.3 מיליון דולר ומכירות שירותי האחזקה רשמו עלייה של 7.33% ל-63.3 מיליון. לעומת זאת, מכירות הרישיונות המתמידים רשמו ירידה ניכרת – של 30.5% – ועמדו על 23 מיליון דולר.

כתוצאה מהעלייה הניכרת בהוצאות אל מול הגידול בהכנסות נרשם, כאמור, זינוק בהפסדים: זה הנקי האמיר ב-83.3% ל-29.1 מיליון דולר, ההפסד למניה זינק ב-78.1% ל-73 סנט וזה התפעולי קפץ ב-164.7% ועמד על 27.7 מיליון. בצד החיובי, חבות המס צנחה ב-62.9% ל-2.3 מיליון .

נתונים נוספים מראים כי ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 4.6% ל-23.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-16.6% ל-98.2 מיליון רווח גולמי שולי של 80.74% לעומת 79.0% ברבעון המקביל אשתקד.

דו"חות תשעת החודשים הראשונים של השנה מצביעים על מגמות דומות: בתקופה זו, הפער שבין שיעורי העליות בהוצאות ובהכנסות היה גדול יותר, ועמד על פי 2.5. ההוצאות רשמו עלייה של 25.7% ל-418.1 מיליון דולר וההכנסות גדלו ב-10% בלבד ל-351.6 מיליון. כתוצאה מכך, ההפסד התפעולי קפץ פי 5.2 ל-66.5 מיליון דולר וזה הנקי – פי 2.8 ל-67.1 מיליון.

למרות הנתונים המעורבים, אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק, כינה את הרבעון של החברה "מדהים". "תנופת העסקים שלנו ממשיכה בתאוצתה", הוסיף. לדבריו, "יישום מצוין של אסטרטגיית אבטחת הזהויות שלנו והמעבר למנויים, סביבת דרישה איתנה והרוח הגבית החזקה בתעשייה – כל אלה הניעו את התוצאות שלנו. השגנו עסקאות חדשות עם יותר מ-230 חברות. הזמנות ה-SaaS (תוכנה כשירות) הובילו אותן, הגיעו לשיא חדש ותרמו לצמיחה הגדולה ביותר בחלק של המנויים במסגרת ההכנסה השנתית החוזרת. הסך הכולל של ההכנסות, שעבר את נקודת האמצע בטווח תחזית ההכנסות שלנו, והתמהיל הגבוה יותר של מנויים מצביעים על כך שההזמנות שלנו היו מעבר לציפיות זה הרבעון השלישי ברציפות, עם הזמנות שעקפו את התחזיות בצורה הטובה ביותר עד כה ב-2021. התוצאות החזקות שלנו בתשעת החודשים הראשונים של 2021 מעניקות לנו ביטחון בחוסן של הצמיחה וכתוצאה מכך, אנחנו מגדילים את הנחת ההזמנות, שעומדת בבסיס תחזית ההכנסות ל-2021 כולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים