האניבוק מגייסת 250 מיליון דולר לפי שווי של יותר משני מיליארד

חברת הפינטק הישראלית פיתחה פלטפורמה לניהול פיננסי ועסקי בקרב בעלי עסקים ועצמאים ותשתמש בכספי הגיוס להעמיק את פעילותה בארה"ב ולבחון כניסה לשווקים חדשים

מימין: עוז אלון, מייסד שותף ומנכ"ל, נעמה אלון, מנהלת המוצר, ודרור שמעוני, מנהל הטכנולוגיות - האניבוק.

חברת הפינטק הישראלית האניבוק (HoneyBook), שפיתחה פלטפורמה לניהול פיננסי ועסקי בקרב בעלי עסקים קטנים ועצמאים, הודיעה על גיוס של 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.4 מיליארד. מדובר בגיוס החמישי (E) של החברה, שכולל גיוס זה גייסה עד כה 500 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן  Tiger Global Management, ובגיוס השתתפו גם הקרנות  סיטי ונצ'רס, Durable Capital Partners, OurCrowd ו-Norwest.

הסכום שגויס כעת, שכולו נכנס לקופת החברה, ישמש את החברה לחזק את מעמדה בקרב עסקים קטנים בשוק האמריקני, לפתח כלים טכנולוגיים חדשים עבור עסקים קטנים, להאיץ את חדירתה לשווקים חדשים וכמו כן לתמוך בצמיחתה על ידי גיוס כוח אדם נוסף בשנה הקרובה במרכזי הפיתוח בישראל ובארה"ב.

על-פי נתוני החברה, ההערכה היא כי בארה"ב בלבד ישנם 12 מיליון עסקים קטנים ועצמאים, והמגמה רק הולכת ומתרחבת. בזכות סביבת העבודה המאתגרת בתקופת המגיפה, אלפי עסקים קטנים שפעלו רק ברמה המקומית הפכו לדיגיטליים, ובכך הגדילו את השוק הפוטנציאלי שלהם לכלל ארה"ב. כל אלו הביאו לפריחה עצומה בכמות העובדים העצמאים, שהחלה עוד הרבה לפני תקופת הקורונה. כיום, היקף ההזמנות שעוברות דרך הפלטפורמה של החברה עומד על יותר מ-2 מיליארד דולר והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר; למעשה, החברה הכפילה את הכנסותיה מאז הגיוס האחרון, ועם לקוחותיה נמנים עסקים קטנים ופרילאנסרים בתחומים שונים, כגון מעצבים, יועצים, קואוצ'רים ועוד.

עוז אלון, מנכ"ל וממייסדי האניבוק אומר, כי "הפטלפורמה שלנו הפכה מפלטפורמה טכנולוגית- פינטקית לקהילה תוססת ובית עבור עצמאים ועסקים קטנים, וככזאת היא גם מתנהגת כך: בעל מקצוע מביא עוד חברים עצמאים, שמוצאים אצלנו עוד אלפי עסקים כמוהם, המתמודדים עם אותם אתגרים, והם אלו שהביאו אותנו להכפלה בקצב ההכנסות. השנה האחרונה הביאה לשבירת פרדיגמות בדרך שבה אנחנו חושבים על הלקוחות שלנו, כיצד אנחנו מגיעים אליהם ואילו שירותים אנחנו מעניקים להם. סכום ההשקעה הנוכחי יסייע לנו להמשיך לצמוח בקצבים גבוהים ולבחון כניסה לשווקים חדשים מחוץ לארה"ב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים