מיהם שרי הממשלה שישתתפו בוועידת הפסגה של ה-IT?

שר התקשורת, יועז הנדל, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, והשרה לשוויון חברתי, מירב כהן, יפתחו את הוועידה המרכזית לענף ה-IT של אנשים ומחשבים ● עוד ישתתפו מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלי טכנולוגיה

ועידת הפסגה של ה-IT - בהשתתפות שלושה משרי הממשלה.

שלושה משרי הממשלה ישתתפו בוועידת הפסגה של ה-IT של אנשים ומחשבים, שתיערך ביום א' הקרוב במרכז הכנסים לאגו בראשון לציון: שר התקשורת, יועז הנדל, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, והשרה לשוויון חברתי, מירב כהן.

השרים הנדל, פרקש הכהן וכהן פועלים מאז הקמת הממשלה לקידום נושא החדשנות בכל הרבדים של המשק הישראלי, לעידוד ענף ההיי-טק ולמתן מענה לבעיה המרכזית של הענף – מחסור בהון אנושי.

שר התקשורת, יועז הנדל

שר התקשורת, יועז הנדל צילום: יח"צ

השר הנדל מקדם באמצעים שונים את הדור החמישי ואת פרישת הסיבים האופטיים, שיהווה תשתית לשיפור שירותים ולהקמתם של רבים אחרים, שיסייעו למגזרים שונים: ביטחון, תעשיה, חקלאות, שירותים, בריאות וחינוך. הוא שב באחרונה מארצות הברית וסיכם על שיתוף פעולה בנושא הסיבים האופטיים עם הממשל האמריקני. כמו כן, הנדל מינה ועדה שתגיש לו המלצות כיצד יש להתנהל מול פייסבוק.

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן צילום: מתוך ויקיפדיה

השרה פרקש הכהן נקטה באחרונה בכמה מהלכים שנועדו לתת מענה למחסור בכוח אדם בענף. בין היתר, היא הקימה ועדה מקצועית של אנשי היי-טק ומנהלים בכירים במשרדי ממשלה, בראשות דדי פרלמוטר, לשעבר סגן נשיא אינטל העולמית. בשבוע שעבר הקימה הממשלה, בהובלת פרקש הכהן, ועדה בין משרדית של מנכ"לים בכירים במשרדי הממשלה, שתפעל באופן מיידי למציאת פתרונות בתחום ההון האנושי בענף ההיי-טק, בין היתר באמצעות קליטת עולים מדענים ומהנדסים. יצוין שהמשרד קיבל לאחריותו עם הקמת הממשלה את רשות החדשנות, שהייתה עד כה חלק ממשרד הכלכלה.

כמו כן, פרקש הכהן ביקרה באחרונה השרה באיחוד האמירויות הערביות וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם המדינה המפרצית בתחום החלל.

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן.

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן. צילום: דוברות המשרד לשוויון חברתי

תחת השרה כהן מתנהלים פרויקטים מבוססי חדשנות וטכנולוגיה לקידום התעסוקה במגדרים מודרים בחברה הישראלית. בין היתר, סוכם על הקצאת 100 מיליון שקלים לטובת החינוך במגזר הערבי. כמו כן, כהן מעודדת פרויקטים מבוססי דיגיטל לשיפור הטיפול בקרב ניצולי שואה, על בסיס תשתית דיגיטלית שפותחה בתקופת הקורונה על ידי אגף המחשוב של המשרד בראשותו של המנמ"ר, אלבי מלכה.

בוועידת הפסגה ישתתפו גם ענת גואטה, יו"רית רשות ניירות ערך, ד"ר עמי אפלבוים, יו"ר רשות החדשנות, שחר ברכה, ראש רשות התקשוב, ובכירים נוספים.

ההשתתפות בוועידה היא ללא תשלום אבל מותנית בהרשמה מאושרת מראש. להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים