פורספוינט רוכשת את ביטגלאס ביותר מ-200 מיליון דולר

המניע לרכישה: הרצון לפשט את האופן שבו ארגונים יכולים לגשת, להגן על נתונים ולהשתמש בהם בצורה מאובטחת, בכל מקום ומכל מכשיר

רוכשת. פורספוינט

פורספוינט הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את חברת הסייבר ביטגלאס. היקפה של הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותה ביותר מ-200 מיליון דולר.

ביטגלאס מספקת פלטפורמת SSE (ר"ת Security Service Edge) בפריסת ענן ביותר מ-300 אתרים ברחבי העולם. הפלטפורמה מציעה מענה לאתגרי איומי הסייבר, בכמה היבטים: אימוץ מסיבי של שירותי ענן, עבודה מהבית, BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), היקפי נתונים ורוחבי פס עצומים, הגידול באיומים והצורך בגמישות. הארכיטקטורה של החברה הנרכשת מאפשרת להגדיל באופן דינמי את התשתית, במטרה להתמודד עם עומסים הולכים וגדלים. כך, הארגונים יכולים להבטיח גישה זמינה ואמינה ליישומים ולנתונים. מביטגלאס נמסר כי בחמש השנים האחרונות היא סיפקה שירות ברמת 99.99% זמינות.

בחברה הנרכשת מסבירים כי "יש כיום התכנסות של טכנולוגיות לאבטחת הגישה, שימוש בנתונים רגישים וקניין רוחני באופן היברידי – בגלישה באינטרנט ובענן, כמו גם בתשתיות המחשוב של הארגון. זה נעשה על ידי איחוד מוצרי האבטחה, המדיניות והפעולות שהיו פרושים בעבר על פני מוצרים מיצרנים שונים". מאז הקמתה גייסה ביטגלאס כ-150 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הוא נט קאוסיק.

בעקבות הרכישה, פורספוינט תוכל לאפשר ללקוחותיה להאיץ את הליכי המעבר לשירותי ענן באופן מאובטח ויעיל. היא תוכל לסייע ללקוחות הארגוניים בעיצוב מדיניות אבטחה אחידה לגישה לתוך הארגון, גלישה לאינטרנט ושירותי ענן – והכול תחת מערכת ניהול אחודה.

"המורכבות התפעולית – אויב אבטחת מידע; התעשייה חייבת להשתנות"

לדברי מני ריבלו, מנכ"ל פורספוינט, "המורכבות התפעולית היא אויב אבטחת המידע. צוותי ה-IT מתמודדים עם מציאות שבה היכולת לספק אבטחת מידע בסביבת עבודה היברידית מורכבת אף יותר משהיה המעבר לעבודה מהבית בשנה שעברה. בשל הרכישה, נאיץ את יכולתנו לתת מענה לצורך לקוחותינו לאפשר לעובדים היברידיים לגשת ולהשתמש במידע בבטחה בכל מקום – בשירותי ענן, בגלישה לאינטרנט ובגישה מרחוק לתשתיות הארגון והדטה סנטר, ולעשות זאת ביתר קלות מאי פעם".

ריבלו אמר כי "המציאות של מנהל אבטחת המידע בארגון ממוצע היא שהוא מטפל, מתזמר ומנהל יותר מ-50 מוצרי סקיוריטי, בטכנולוגיות עם אינטגרציה בעייתית. זו הוכחה לכך שהתעשייה מאותגרת וחייבת להשתנות. עם הרכישה, נספק פלטפורמת אבטחה משולבת, שמשנה ומאחדת אבטחת נתונים, רשתות נתונים, אינטרנט, אבטחת ענן, הגנה מפני איומים, ניטור מתקדם וגישה מתקדמת, מבוססת אמון אפס (Zero trust) – עם יעילות ואמינות".

לפורספוינט עשרות אלפי לקוחות ארגוניים וממשלתיים ביותר מ-150 מדינות, מהם מאות בישראל. היא מפעילה מרכז חדשנות ומו"פ בתל אביב. ניצן כהן, מנהל פעילות אזורי בחברה, אמר כי "הרכישה תאפשר לנו להשלים את ארכיטקטורת ה-SASE על כלל מרכיביה. כך, נסייע ללקוחות הארגוניים להאיץ את הליכי המעבר לשירותי ענן באופן מאובטח ויעיל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים