קומסיין: זינוק של 120% במספר הארגונים שהטמיעו חתימה אלקטרונית מאושרת

על פי החברה, שהיא היחידה המוסמכת על ידי משרד המשפטים להנפיק חתימה אלקטרונית מאושרת, 3,000 ארגונים הגיעו מתיחלת החודש למשרדיה לקבלת תעודה אלקטרונית ● מהחברה נמסר, כי היא נערכה מבעוד מועד לעומסים הגבוהים הצפויים בעקבות כניסת החוק, המאפשר להגיש דו"חות למע"מ רק באמצעות החתימה המאושרת

מספר הארגונים שיישמו חתימה אלקטרונית זינק מתחילת החודש ב-120% – כך מדווחת קומסיין, החברה היחידה המאושרת על ידי משרד המשפטים להנפקת חתימות כאלה. זאת, לאחר שנכנסה לתוקפה חובת הדיווח המקוון של רשות המיסים, המחייבת עוסקים מורשים להעביר את דיווחי המע"מ המפורטים אך ורק באמצעות כרטיס חכם החתום בחתימה אלקטרונית מאושרת. החל מראשית החודש, עוסק אינו יכול להדהות במערכת ללא הכרטיס החכם ולא יוכל להגיש דו"ח מפורט למע"מ על פי חוק, אלא באמצעות חתימה מאושרת.

מהנתונים שפרסמה החברה אף עולה, כי כ-3,000 ארגונים נוספים קיבלו ממנה החודש תעודה אלקטרונית הכוללת כרטיס חכם, קורא כרטיסים ותוכנה מתאימה.

מקומסיין נמסר, כי היא נערכה מבעוד מועד לעומסים הגבוהים הצפויים בעקבות כניסת החוק, הרחיבה את שטחי מוקדי השירות שלה והוסיפה עמדות מיחשוב במשרדיה בקריית עתידים שבתל אביב, בירושלים ובחיפה, בהשקעה כוללת של שני מיליון שקלים. כמו כן, החברה גייסה נציגי שירות לקוחות חדשים והרחיבה את שעות הפעילות של המוקדים.

זאב שטח, מנכ"ל קומדע, שקומסיין היא חברה בת שלה, אמר, כי "יותר ויותר ארגונים מצטרפים בימים אלה למהפכת החתימה האלקטרונית. הרפורמה שמובילה רשות המסים במסגרת מאבקה בהונאות המע"מ יוצרת מציאות חדשה במשק, שהופכת את החתימה האלקטרונית למרכיב אינטגרלי בכל סביבה ארגונית. ארגונים רבים מכירים בחתימה אלקטרונית זו ומוכנים לקבל אותה כהלך חוקי עבור לקוחותיהם, שעושים בהם שימוש גם מול בנקים וגופים פיננסיים, מבלי צורך להנפיק להם חתימה נוספת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים