שביתה כללית בפלאפון ובבזק בינלאומי – כל העובדים שובתים, ללא יוצא מן הכלל

כל העובדים, ללא כל יוצא מן הכלל ,שובתים, עד להודעה חדשה ● יחיאל שמן, יו״ר ועד עובדי אלפא: "הקפיטליזם החזירי של דוד פורר, מבעלי השליטה בקבוצת בזק, אינו יודע שובע"

שביתה כללית בבזק בבינלאומי ובפלאפון. צילום: דוברות ההסתדרות

ועד העובדים של פלאפון ובזק בינלאומי הכריז אתמול על שביתה כללית בשתי החברות, בעקבות פיצוץ המגעים בין הנהלת אלפא לעובדים. כל עובדי החברות (כ-3,000 במספר) שובתים, ללא יוצא מן הכלל.

במסגרת השביתה, כל המוקדים הטלפוניים, מרכזי השירות והמרלו״ג ( מרכז לוגיסטי) סגורים, ולא מתקיימת כל פעילות בבנייני החברה בפ״ת, ללא כל יוצא מן הכלל, ועד להודעה חדשה.

יחיאל שמן, יו״ר ועד עובדי אלפא אמר:  "הקפיטליזם החזירי של דוד פורר, מבעלי השליטה בקבוצת בזק, אינו יודע שובע. במקום להמשיך ולהשקיע בחברות מצליחות ורווחיות כפי שהבטיחו לנו בעבר, בוחרים פורר וקרן סרצ׳ליייט לפעול לפיטורי עובדים וסבבי התייעלות שלא נגמרים כדי לגרוף עוד ועוד כסף לכיסם. את האקזיט שלהם שיעשו במקום אחר ולא על חשבון הגב שלנו״.

כזכור, לפני כחודש וחצי הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה בחברות פלאפון ובזק בינלאומי. זאת על רקע סירובה של ההנהלה המשותפת לחברות קבוצת אלפא (פלאפון, בזק בינלאומי ו-יס) לנהל מו"מ משותף לכלל עובדי הקבוצה נוכח השינויים הדרמטיים שמבקשת ההנהלה לבצע, שלדברי העובדים עשויים להשפיע על זכויותיהם ולאיים על ביטחונם התעסוקתי.

בתחילת החודש החלו העובדים בשביתה חלקית, לאחר כשבוע החריפו את העיצומים ועברו לעבוד במתכונת שבת, וכעת, כאמור, הכריזו על שביתה כללית של כל העובדים.

מהחברות נמסר, כי "בשל עיצומי עובדים צפויים לחול שיבושים בשירות הלקוחות. הרשת הסלולרית ושירותי הגלישה עובדים כסדרם. במסגרת העיצומים ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל. כמו כן יהיו עיכובים במועדי אספקת מוצרים. אתרי החברות פועלים כרגיל וניתן לבצע בהם באופן עצמאי מגוון פעולות אישיות בכתובת באתרי החברה. המענה בשירותים הדיגיטליים יתמקד בפייסבוק. החברות עושות כל שביכולתן על מנת למזער ככל הניתן את הפגיעה בלקוחות, מתנצלות בפניהם על אי הנעימות ועומדות עמם בקשר רציף בערוצי התקשורת השונים בכדי לעדכן בהתפתחויות. הנהלת החברות מכבדת את זכויות העובדים, נמצאת בשיח שוטף עם ועד העובדים וקוראת לו לגלות איפוק ואחריות כלפי הלקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד העם

    אלק "שיח שוטף עם ועד העובדים..." הלא אם הייתה הידברות לא היה מגיע המצב לידי כך...

אירועים קרובים