מנכ"ל ומייסד באטמ, צבי מרום, בין זוכי פרס התעשייה השנה

פרס מפעל חיים יוענק למייסד ומנכ"ל חברת השבבים KLA ישראל, קן לוי ● לראשונה השנה - חצי מהפרסים הוענקו לנשים

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ולשעבר יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים. צילום: יח"צ

מייסד ומנכ"ל באטמ (BATM), ד"ר צבי מרום, יקבל השנה את פרס התעשייה ל-2021, שמעניקה מדי שנה התאחדות התעשיינים.

"ד"ר מרום הוא מדען ורופא במקצועו, שבחר לפנות לתחום התקשוב בתעשייה, והצליח להוביל את החברה שייסד להישגים יוצאי דופן ולאחת החברות המובילות בתחום", נאמר בנימוקי ההחלטה להענקת הפרס.

התאחדות התעשיינים

התאחדות התעשיינים

עוד צוין כי ד"ר מרום פעל שנים רבות לקידום התעשייה הישראלית, כיו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות, והצליח לקדם את הענף, ובפרט את תחום המחשוב הקוונטי והסייבר וכן סייע בדחיפת ההיי-טק כמנוף לקידום כלל האוכלוסייה. כמו כן הוזכר כי החברה שייסד פועלת למען הקהילה, ומעודדת את עובדיה להתנדב בארגוני צדקה וחינוך בישראל.

יחד עם ד"ר מרום יקבלו השנה את פרס התעשייה התעשיינים והתעשייניות הבאים: מנכ"ל אורבונד תעשיות גבס ומוצריו בע"מ, אודי בן אורי; מנכ"לית טחינה אל-ארז, ג'וליה זהר; מייסדת ובעלים של חברת עמיסל-עמית תעשיות בע"מ, חנה מנור; מנכ"לית ומייסדת חשמל מארי הנדסה בע"מ, מארי ליבס. בנימוקי הפרס לכולם צוינה הפעילות שלהם בתחום החדשנות במפעליהם.

פרס מפעל חיים מטעם ההתאחדות יוענק לקן לוי, מייסד חברת ההיי-טק KLA העולמית והישראלית. לוי נחשב לאחד מאבות תעשיית ההיי-טק בישראל, וכמי שייסד בארץ את תעשיית המוליכים והשבבים.

איש חזון, אשר ראה כבר לפני עשורים רבים את החשיבות בהכשרת כוח אדם טכנולוגי וניהולי בישראל, ליצירה והובלה של חברות עתירות ידע להצלחה גלובלית, ופעל ליצירתן, תוך תרומה מניסיונו העשיר. כיום החברה שייסד היא אחת החברות הגדולות בתחומה בעולם, והיא נסחרת בבורסה לפי שווי של 50 מיליארד דולר.

לראשונה השנה – חצי מהפרסים הוענקו לנשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים