מיכל קיסוס הרצוג סיימה את תפקידה כמנכ"לית פפר

קיסוס הרצוג סיימה להיות מנכ"לית פפר לאחר שימוע ● שמה הוזכר באחרונה כמחליפה של מנכ"ל ישראכרט הפורש, רון וקסלר ● מחליפה בתפקיד הוא אורי נתן, ראש אגף התשלומים בבנק לאומי

מיכל קיסוס הרצוג, המנכ"לית החדשה של פועלים היי-טק.

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פפר, סיימה את תפקידה לאחר שלוש שנים וחצי. מחליפה בתפקיד הוא אורי נתן, ראש אגף התשלומים בבנק לאומי – כך פורסם היום (ג').

על פי דיווחים, קיסוס הרצוג מסיימת את התפקיד לאחר שימוע שבוצע לה בשבוע שעבר. שמה הוזכר באחרונה כמועמדת להחליף את מנכ"ל ישראכרט הפורש, רון וקסלר. בעיתונות הכלכלית דווח כי בבנק לאומי דרשו ממנה לחתום על התחייבות שהיא תישאר במסגרתו – אבל היא סירבה.

נתן בן ה-42 מביא אתו קריירה עשירה בתפקידי ניהול בבנק לאומי ובחברות נוספות – לא בתחום ההיי-טק. בין השאר, הוא שימש ראש מטה מנכ"ל לאומי, וליווה בתפקיד זה את פעילות פפר. לפני שהצטרף לבנק הוא היה, בין היתר, מנהל פעילות טבעול בישראל וראש מטה מנכ"ל אסם.

קיסוס הרצוג מונתה לתפקיד מנכ"לית פפר בפברואר 2018. פפר היא פלטפורמת הבנקאות הדיגיטלית הראשונה שהושקה בישראל – עוד ב-2016, והיא כוללת את אפליקציית התשלומים פפר פיי, שמתחרה ביישומים חזקים כמו פייבוקס וביט. בנוסף, פועל במסגרתה שירות ההשקעות פפר אינווסט, ובכוונת לאומי להשיק בקרוב שירותים נוספים שיפעלו תחת הפלטפורמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לוסי

    מעניין מה דוחף את תמר יסעור לשבץ את מיכל, שנדמה לי שהיתה העוזרת שלה בלאומי, בכל מקום שאליו היא מגיעה. הביצועים של מיכל קיסוס בפפר מצדיקים כהונה כמנכ"לית ישראכרט?!

אירועים קרובים