ורד ליברמן פורשת מתפקיד המנהלת האזורית של Veeam

ליברמן בשיחה עם אנשים ומחשבים: "סגרנו את החציון הראשון של השנה הכספית עם גידול מרשים, של יותר מ-60%. או אז הגעתי למסקנה, כי זה הרגע להמשיך הלאה" ● טרם מונה לה מחליף

עוזבת את תפקידה. ורד ליברמן, מנהלת אזורית של Veeam. צילום: יח"צ

ורד ליברמן, ששימשה בשנים האחרונות מנהלת אזורית של Veeam, עוזבת את תפקידה, כך נודע לאנשים ומחשבים.

ליברמן מונתה במרץ 2012 לתפקיד מנהלת מכירות אזורית של Veeam Software למדינות ישראל, יוון, קפריסין ומלטה, ומנהלת הפעילות בישראל. במסגרת תפקידה הייתה ליברמן אחראית על הגברת מכירות החברה בישראל, תוך הידוק הקשר עם מערך המפיצים והשותפים.

מאז שהקימה את הסניף הישראלי של החברה, היא רכשה לקוחות רבים. כיום יש לחברה יותר מ-4,000 לקוחות ארגוניים במגוון מגזרים: היי-טק (צ'ק פוינט), תעשייה, ממשלה (תהיל"ה במשרד האוצר), ציבורי (הסוכנות היהודית), פיננסי (AIG) וחינוך (הטכניון), כמו גם לקוחות מהמגזר הביטחוני.

כיום יש לחברה בישראל יותר מ-200 שותפים פעילים, והיקף המכירות השנתי של החברה במדינות שעליהן אחראית ליברמן עומד על עשרות מיליוני דולרים.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמרה ליברמן, כי "סגרנו את החציון הראשון של השנה הכספית עם גידול מרשים, של יותר מ-60%. או אז הגעתי למסקנה, כי זה הרגע להמשיך הלאה. אני משאירה אחרי צוות מנצח, אשר ייקח את החברה לקפיצת המדרגה הבאה". לדבריה, "טרם החלטתי מה יהיה התפקיד הבא שלי, אני בוחנת כמה חלופות".

טרם מונה מחליף לליברמן.

בתפקידה האחרון לפני Veeam שימשה ליברמן כמנהלת אזורית בנגהקום (Nogacom). קודם לכן כיהנה כמנכ"לית נובל (Novell) ישראל במשך שבע שנים. היא בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהמכללה למנהל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים