!We תבצע פרויקט וירטואליזציה, אחסון והקמת אתר גיבוי בטבע נאות; ההיקף: כרבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שיבוצע בשיתוף חברת ענא-גל, יאוחדו עשרות שרתים למערך בן שני שרתים ויוקמו שתי מערכות אחסון מבוססות נט-אפ, האחת באתר הייצור והשנייה בחוות השרתים של בזק ביפו, המשמשת כמתקן גיבוי ו-DR ● בנוסף, תספק המערכת הגנת נתונים ויכולת התאוששות מהירה לסביבה

ענא-גל (Anagal), ספקית פתרונות אינטגרציה באזור הצפון, ו-!We מקבוצת חילן-טק יישמו פרויקט מבוסס VMware בטבע נאות. במסגרת הפרויקט יאוחדו עשרות שרתים למערך בן שני שרתים ויוקמו שתי מערכות אחסון מבוססות נט-אפ (NetApp), האחת באתר הייצור והשנייה בחוות השרתים של בזק ביפו, המשמשת כמתקן גיבוי ו-DR. היקף הפרויקט נאמד בכ-250 אלף שקלים והוא צפוי להימשך כחודשיים.

שילוב תשתית ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft) ופלטפורמת VMware במערך המיחשוב של טבע נאות נועד לשפר את זמינות ושרידות המערכות, כמו גם את יכולת הקצאת המשאבים בהתאם לצרכי הארגון. בנוסף, תספק המערכת הגנת נתונים ויכולת התאוששות מהירה לסביבה.

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות, אמר, כי "החלטנו לבצע את השדרוג בתשתיות המיחשוב וה-ERP שלנו הן לאור הרחבת רשת חנויות טבע נאות בישראל, שתכלול עד סוף השנה כ-60 חנויות, והן לאור הרחבת הפעילות הבינלאומית של הרשת".

אודי דבוש, מנמ"ר החברה, אמר, כי "בחרנו בפתרון של נט-אפ בגלל ההכרה בצורך של המשכיות עסקית והמשך מתן מענה ללקוחות הקצה, ללא תלות במצב ביטחוני. המערכת תספק לנו גמישות מקסימלית, הגנות מידע מתקדמות והתאוששות מהירה במצבי חירום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים