ארטנט הטמיעה מערכת של סימנטק לניהול התקנת טלאים בשרתים בבזק; ההיקף: 300 אלף שקלים

המערכת מנהלת התקנה של טלאים במאות שרתים בסביבות הייצור, הבדיקות והפיתוח של בזק ● חלקו הראשון של הפרויקט הסתיים, וחלקו השני צפוי להתחיל בקרוב

ארטנט מקבוצת אמן סיימה להטמיע מערכת אלטיריס (Altiris) מתוצרת סימנטק (Symantec) בחטיבת הטכנולוגיות של בזק. המערכת מנהלת התקנה של טלאים במאות שרתים בסביבות הייצור, הבדיקות והפיתוח של החברה. חלקו הראשון של הפרויקט הסתיים, וחלקו השני צפוי להתחיל בקרוב. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו ב-300 אלף שקלים.

אלטיריס הינו מוצר לניהול המיחשוב, המאפשר לעסקים לנהל ולתחזק תשתיות מיחשוב ברמת שרתים, תחנות קצה ומוצרי תשתית נוספים. פלטפורמת Symantec Altiris מספקת פתרון מלא לכלל דרישות ניהול מחזור החיים של ציוד תשתיות, דוגמת שרתים ותחנות קצה – משלב בניית המערכת (התקנת מערכת הפעלה ותוכנות) דרך ניהול מלאי, עדכונים שוטפים וגיבויים ועד ניהול מלא של תקלות, שינויים, חוזים ועוד.

בזק בחרה בשני המודולים המרכזיים של המערכת: מודול ניהול טלאים (Patch Management) להפצת תוכנות ועדכוני תוכנה לרכיבי הקצה ושרתים בתזמון לפי דרישה ומודול הפצה (Deployment Solution), המאפשר התקנת מערכות הפעלה ומפשט את תהליך בניית רכיבי הקצה באמצעות כלי בניין להטמעת מערכות הפעלה ותוכנות נלוות.

דייויד קסטיאל, מנהל קבוצת רשתות בחטיבת טכנולוגיות המידע בבזק, אמר, כי "המערכת תאפשר לנו לנהל ולתחזק את הרשת הארגונית שלנו בקלות וביעילות. אין לנו ספק, כי המערכת שהטמענו תייעל את תהליכי הפצת הטלאים ותגביר את שרידות השרתים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים