אייסר ישראל הציגה את ליין המחשבים שלה למחצית השנייה של 2021

יאשה מקנוז, מנהל אזור ישראל וקפריסין בחברה, שוחח עם אנשים ומחשבים על התכניות לעתיד, ואמר בין השאר כי הצורך במוצרים מוקשחים הוא "אחד ההיבטים של החזרה לשגרה" של אחרי הקורונה

מחשבי אייסר החדשים. צילום: צבי קצבורג

אייסר ישראל ערכה אתמול (ג') בערב בתל אביב אירוע, בו הציגה את ליין המחשבים שלה למחצית השנייה של 2021. החברה אמנם לא מייבאת את כל המחשבים שלה לארץ, אבל לטענתה היא מציעה מגוון רחב של מחשבים לאורך כל מגזרי השוק, מעסקיים מוקשחים עוד מחשבי משחקים ברמה הגבוהה ביותר.

בימים אלו אפשר לומר שהסניף הישראלי של החברה משלים תהליך מיצוב מחדש של המערכת. מדובר בתהליך בו הנציגות המקומית, שהייתה במשך שנים רבות מנהל אזור בלבד, צמחה לסניף עם מספר עובדים שמנהלים את קווי המוצר ואת יחסי הציבור של החברה.

יאשה מקנוז, מנהל אזור ישראל וקפריסין של אייסר. צילום: יח"צ

יאשה מקנוז, מנהל אזור ישראל וקפריסין של אייסר. צילום: יח"צ

"בתחום העסקי אנחנו בונים על ביקוש מחודש למחשבים מוקשחים, בעיקר בגלל שיבת העסקים לעבודה, ממסעדות ועד בתי מלון, שזה עולם שתמיד מרגישים בו את הצורך במוצרים מוקשחים. אנחנו כבר מרגישים את זה בהזמנות של הטאבלטים והמחשבים בסדרת ה-Enduro שלנו, וזה בהחלט אחד ההיבטים של החזרה לשגרה", אמר יאשה מקנוז, מנהל אזור ישראל וקפריסין בחברה, לאנשים ומחשבים.

"את 2020 סגרנו בהיקף מכירות גדול פי ארבעה מאשר בשנה הקודמת, בזכות הקורונה, והיינו מוכנים לזה בזכות האתחול מחדש של המערכת הניהולית שלנו בישראל. יש לנו את הצוות עכשיו שיכול לאפשר לחברה לעמוד בציפיות שלה", הוא הוסיף.

ומה הציפיות מבחינת נתח שוק?
"אנחנו פחות מדברים על נתח שוק, אני חייב לומר, אלא יותר על היציבות העסקית של המותג בארץ. שיהיה מותג בריא. אין לנו את הדחף להיות במקום ראשון או שני בנתח שוק, כי התחרות הזו גורמת בסוף לבזבז כסף ולטעויות. זה לא העולם שלנו".

ואיך אתם בוחרים מה להביא?
"קודם כל עם אינטואיציה ,אבל גם בעזרת הביקוש והדרישות של רשת המשווקים והמוכרנים שלנו, שצמחה ל-620 מקומות, וזה מספר פסיכי מבחינתנו, כי היינו רגילים בשנים הקודמות ל-200 לכל היותר, וזה בזכות התשתית החדשה והאסטרטגיה שלנו".

אתה מרוצה מהמודעות למותג בארץ?
"כמובן שלא. אם הייתי בכל הרשתות הצרכניות הכי פופולריות אז אולי התמונה הייתה שונה. עוד יש לנו עבודה, אבל אני שמח מהנקודה אליה כבר הגענו בינתיים, על הפריסה ושיש כמות גדולה של משווקים, וכמובן שיש מקום לשיפור".

חלק מהמחשבים החדשים שהציגה החברה באופן גלובלי לאחרונה עדיין לא הגיעו לארץ, אבל יגיעו כנראה במהלך החודשים הקרובים. ואולם גם כך ההיצע מגוון למדי, כשרובו כבר עודכן למעבדים החדשים של אינטל מהדור ה-11, אם כי יש כמה דגמים שמוצעים עם מעבדים אחרים.

Spin 3, לדוגמה – נייד הפיך עם מסך שמגיע בגודל 13.3 אינץ' ברזולוציית 2K, עם 16 גיגה-בייט זיכרון וכונן SSD בנפח 512 גיגה-בייט – יימכר ב-4,859 שקל, עם מעבד Core i7-1165G7.

לעומת זאת, Swift 5 – עם אותו מעבד, עם כונן SSD בנפח 1 טרה-בייט וזיכרון RAM של 16 גיגה-בייט – יימכר ב-6,369 שקל, עם מסך 14 אינץ', תומך מגע, ברזולוציית FHD ועם כרטיס גרפי ייעודי בדמות GeForce MX350 של אנבידיה וכל זה במשקל של 990 גרם בלבד.

מחשב מוקשח מסדר ה-Enduro Urban – עם מעבד Core i5-1135G7, ותצורת זיכרון של 16/512 גיגה-בייט ומסך בגדול 14 אינץ' ברזולוציית FHD – יעלה 3,599 שקל.

בהמשך השנה תציע החברה גם עדכון למחשבי ה-ConceptD שלה, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים