רפאל מקימה מאגד להגנת תשתיות קריטיות

מאגד הסייבר בישראל לתחום ה-OT מוקם בליווי מערך הסייבר הלאומי ● גידי וייס, סמנכ"ל לפיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה בחטיבת אוויר ומודיעין ברפאל: "המאגד החדש מציב את מדינת ישראל כמובילה בתעשיית הסייבר OT העולמית"

רפאל בתערוכת GISEC 2021 בדובאי. צילום: יח''צ רפאל

רפאל מקימה מאגד סייבר, הפועל לקידום פתרונות הגנה לתחום ה-OT, הגנת תשתיות קריטיות, כך הודיעה החברה בכנס GISEC שנערך השבוע בדובאי.

הקמת המאגד נעשית בליווי מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, אשר על פי חוק אחראי על הנחיית הגנת הסייבר בתשתיות קריטיות.

חברות המאגד הן: חברת חשמל לישראל, תש"ן (תשתיות נפט ואנרגיה), ווטרפול (Waterfall), טראפקס (Trapx), MobileGroup, Radiflow, CyberPro, XMCyber, Cervello, ו-Cynerio.

המאגד, Israeli Operational Technologies Cyber Consortium, מציע פתרונות להגנה מפני פעילויות לוחמה בסייבר המכוונות על ידי גורמים עוינים, במטרה להגן על נכסים קריטיים בענפי התחבורה, נפט וגז, ייצור, מים וביוב, תשתיות אנרגיה ועוד.

רפאל בתערוכת GISEC 2021 בדובאי. צילום: יח''צ רפאל

רפאל בתערוכת GISEC 2021 בדובאי. צילום: יח"צ רפאל

גידי וייס, סמנכ"ל לפיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה בחטיבת אוויר ומודיעין ברפאל, אמר כי "המאגד החדש מציב את מדינת ישראל כמובילה בתעשיית הסייבר OT העולמית. ישראל ידועה כאומת הסייבר ומוכרת בעולם אבטחת הסייבר. במאגד יכללו חברות מובילות במשק, אשר מספקות פתרונות הגנת סייבר טובים ביותר. המאגד ישלב וישתמש בכל הידע והטכנולוגיה בתחום אבטחת הסייבר שפותחו בישראל. על ידי החברות השותפות במאגד, יאפשר גמישות מסחרית וישפר את התחרותיות שלנו, כמו גם את יכולותינו לחבור ולשתף פעולה עם תעשיות ועם ארגוני הגנת סייבר בשווקים שלנו". הוא ציין כי רפאל מספקת הגנת סייבר לתשתיות קריטיות בישראל, כגון רכבת ישראל ומאגר נתוני האשראי הלאומי.

רועי ירום, ראש מרכז התעצמות במערך הסייבר הלאומי, אמר כי "כחלק מתפקידינו בהגנה על תשתיות מדינה קריטיות, אנו מעודדים יוזמות שמאגדות את הידע הקיים בתחום ומאחדות כוחות, במטרה לפתח פתרונות הגנה ייחודיים בתחום. לידע ולניסיון הייחודי שנצבר בישראל יש רבות מה לתרום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים