מנכ"ל !We, אבי כהן, וסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, ואדים סולובי, פורשים מניהולה השוטף

את מושכות הניהול ייקחו שלושה מנהלים ותיקים מתוך החברה: טל וייסר, שימונה למשנה למנכ"ל, אושרי שרון, שימונה לסמנכ"ל המכירות, ושי קירשנבוים, שימונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ● החילופים ייערכו ברבעון השלישי של 2010 ● כהן וסולובי ישמשו כדירקטורים בחברה

שינויים בחברת !We, הנמצאת בבעלות חילן טק: אבי כהן, מנכ"ל החברה, ו-וואדים סולובי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, הודיעו על רצונם לפרוש מניהול שוטף של החברה לטובת "אתגרים חדשים". השניים היו בין המייסדים של !We לפני כ-11 שנה. את מושכות הניהול ייקחו שלושה מנהלים ותיקים מתוך החברה: טל וייסר, שימונה למשנה למנכ"ל, אושרי שרון, שימונה לסמנכ"ל המכירות, ושי קירשנבוים, שימונה לסמנכ"ל טכנולוגיות. אלי זיברט ימשיך לכהן כיו"ר פעיל. החילופים צפויים להתבצע במהלך הרבעון השלישי של שנת 2010. כהן וסולובי ישמשו כדירקטורים בחברה ובעלי מניות.

אבי כהן אמר, כי "במהלך השנים האחרונות בנינו תשתית ארגונית וניהולית חזקה ביותר ואני מאמין שהגיע הזמן להעביר את המושכות למנהלים אשר טיפחנו במשך הזמן הזה. אני בטוח שהם ידעו להוביל את החברה בהמשך הדרך ויחד עם חילן היא תמשיך להוביל את השוק כפי שעשתה בעבר".

לדברי ואדים סולובי, "בחברת !We יש שילוב מנצח של אנשים מיוחדים ומומחיות טכנולוגית. זה המודל אותו טיפחנו במשך שנים וזה המודל שימשיך מכאן והלאה. יש לי אמון מוחלט בהנהלה הבכירה החדשה שתמשיך לפתח את החברה ותוביל אותה להישגים גדולים. אנו נמשיך לתמוך בחברה מבחוץ כדירקטורים".

לדברי זיברט, "אבי ו-וואדים היוו את הגרעין המייסד של !We והובילו את החברה להישגים מדהימים לאורך שנות קיומה. לאחר למעלה מעשור של השגת היעדים שהציבו לעצמם הם ממשיכים יחד לחיפוש אתגרים חדשים. אנו מודים להם על השירות הרב שעשו עבור החברה – ועוד יעשו בעתיד במעמדם החדש כדירקטורים – ומעבירים את מושכות הניהול לצוות מוכשר ובעל ידע עצום מתוך החברה, המכיר היטב את את שוק תשתיות ה- IT ואת האתגרים בפניהם נמצאים הלקוחות כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים