בנק לאומי פיתח יישום המאפשר לזהות מתחזים מוכרים בזמן שיחה – וכך למנוע פריצה לחשבונות

היישום, שאף זכה בפרס מטעם Speed Technology Magazine, מבוסס על טכנולוגיה לזיהוי דובר ביומטרי מתוצרת פרסיי הישראלית ● קיומו מתבסס על פיתוח לוגיקת החלטה חכמה, המביאה בחשבון מגוון פרמטרים המשתנים לאורך השיחה ● יצחק מלאך, ראש מערך תפעול ומנהלה בלאומי: "הזכייה בפרס היוקרתי מדגימה כיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובת הלקוח"

בנק לאומי פיתח יישום חדש המאפשר בדיקת שיחה בין בנקאי ללקוח בזמן אמת, מול חתימות קול של מתחזים מוכרים. פיתוח לוגיקת החלטה חכמה, המביאה בחשבון מגוון פרמטרים המשתנים לאורך השיחה, אפשרה לבנק להגיע לדיוק גבוה מהציפיות תוך שמירה על רמת התראות שווא מוגדרת מראש. התראת מתחזה הכוללת רמת וודאות, שם המתחזה והנחיה מתאימה – מוקפצת במסך הנציג ואחראי המשמרת לאחר 30 שניות שיחה. ההתראה מתעדכנת ככל שמתקדמת השיחה.

היישום של לאומי, שאף זכה בפרס יישום השנה מטעם Speed Technology Magazine, מבוסס על טכנולוגיה לזיהוי דובר ביומטרי מתוצרת חברת פרסיי הישראלית המותקנת בבנק זה מספר שנים. פרס יישום השנה של Speed Technology מוענק ללקוח או משתמש אשר יישם טכנולוגיית דיבור באופן חדשני ופורץ דרך. על היישום להציג שיפור פוטנציאלי בתוצאות העסקיות ו/או מתן השרות ללקוח.

"כבנק הגדול במדינה, אנחנו לוקחים סיכונים מחושבים – ומנהלים אותם", מסר יצחק מלאך, ראש מערך תפעול ומנהלה וחבר הנהלת בנק לאומי. "הזכייה בפרס היוקרתי מדגימה כיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיה המתקדמת היותר לטובת הלקוח, כך שיוכל לנהל את חשבונו ללא חשש, מכל מקום, בכל שעה ובכל ערוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים