זום השיקה קרן הון סיכון חדשה בגובה 100 מיליון דולר

הקרן, אשר שמה Zoom Apps Fund, נועדה להמריץ חדשנות בסביבה של Zoom Apps ● אריק יואן, המייסד והמנכ"ל של זום: "אני מקווה ש-Zoom Apps Fund תעזור ללקוחות שלנו להיפגש שמחים יותר"

בין אם נרצה בכך או לא, הזום ימשיך להיות כלי ללמידה מרחוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

זום (Zoom) הודיעה היום (ג') על השקת Zoom Apps Fund – קרן הון סיכון חדשה של 100 מיליון דולר, שנוצרה כדי להמריץ את ההתפתחות של הסביבה של זום שכוללת את Zoom Apps, שילובים, פלטפורמת מפתחים וחומרה.

החברות שבתיק יקבלו השקעות ראשוניות של בין 250 אלף דולר ל-2.5 מיליון דולר, כדי לבנות פתרונות שיהיו ליבתיים באופן שבו הלקוחות של זום נפגשים, מתקשרים ועובדים ביחד. Zoom Apps, שהוכרזו ב-Zoomtopia 2020, הם יישומים מובילים שיביאו פרודוקטיביות וחוויות מרתקות ישירות לתוך הפלטפורמה של זום.

החברה מסרה כי "עשרות Zoom Apps נמצאים עכשיו בפיתוח, והם רכיב חשוב בבניית העתיד של תקשורת הווידיאו. Zoom Apps Fund תשקיע בשותפים מפתחים עם מוצרים ישימים ואחיזת שוק מוקדמת, שיספקו חוויות רבות ערך ומרתקות ללקוחות שלנו".

אריק יואן, מייסד ומנכ"ל זום. צילום: יח"צ

אריק יואן, מייסד ומנכ"ל זום. צילום: יח"צ

"הקמתי את זום ב-2011, כמעט לפני עשר שנים. בלי התמיכה של משקיעים מוקדמים, זום לא הייתה מה שהיא היום", אמר אריק יואן, המייסד והמנכ"ל של זום. "מה שלמדתי בשנה האחרונה הוא שעלינו לדאוג שהמפגשים ימשיכו להיות פרודוקטיביים ומהנים. אני מקווה ש-Zoom Apps Fund תעזור ללקוחות שלנו להיפגש שמחים יותר ולעבוד ביחד באופן אפילו יותר חלק, ובה בעת תעזור ליזמים לבנות עסקים חדשים עם התפתחות הפלטפורמה שלנו". 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים