נשיא CA נחת בישראל לביקור חשאי

הנהלת החברה אסרה על סיקור עיתונאי של הביקור ולא תאפשר לכלי התקשורת להגיע לקבלת הפנים לנשיא, מייקל כריסטנסון, שתיערך מחר (ג') בתל אביב ● הנשיא וצוות בכירים של החברה צפויים לבחון בביקור רכישת חברות מקומיות ולראיין את המועמדים לתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי, במקום אריה אופנר

משלחת של הנהלת CA העולמית, בראשות הנשיא – מייקל כריסטנסון, נחתה היום (ב') בישראל וכבר החלה בסדרת פגישות עם לקוחות וחברות שמועמדות לרכישה. מאז שכריסטנסון נכנס לתפקידו, לפני ארבע שנים, רכשה CA לא פחות מ-15 חברות תמורת 1.8 מיליארד דולרים. הרכישה האחרונה בישראל בוצעה בסוף השנה שעברה, אז נקנתה יוריקיפאי, בבעלותו של ד"ר רון רימון.

בצעד חריג במיוחד, החליטה הנהלת CA העולמית לשמור את הביקור בפרופיל נמוך, ואסרה על חשיפה תקשורתית של המשלחת. זאת, בניגוד מוחלט למה שמקובל במקרים דומים בחברות אחרות. קבלת פנים שעמדה להיערך מחר בערב במגדלי עזריאלי, נסגרה לסיקור. זאת ועוד, רשימת המוזמנים נסרקה בקפדנות ועובדי CA הוזהרו שלא ליצור קשר עם נציגי כלי התקשורת.

בארץ, כזכור, ספגה החברה מכה תדמיתית קשה בעקבות פרשת ההדחה של מנכ"ל CA ישראל, אריה אופנר, וזו ככל הנראה אחת הסיבות שבגינן החליטה ההנהלה "להעלים" את הביקור החשוב מעיני התקשורת. על פי שמועות בשוק, אמורה המשלחת גם לפגוש את המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי במקומו של אופנר. בלוח הפגישות של הבכירים סומנו אמנם הפגישות, אולם לא צוינו שמות המועמדים.

המועמד הגלוי היחיד לתפקיד הוא ישי שניידובר, באחרונה מנהל חטיבת הסאפ בנס טכנולוגיות. משה בראונר, מנהל EMC ישראל, ששמו הוזכר כמועמד, מכחיש מכל וכל את הדברים ואומר, כי איון לו שום עניין בתפקיד. שמעון כהן, מנהל השיווק של טלדור עד לפני מספר שבועות, סגר בינתיים על משרה בחברה אחרת ולכן כבר אינו מועמד.

אך ישראל היא אחת הבעיות האחרונות של CA כיום. החברה עברה בשנים האחרונות זעזועים רבים, עקב מעורבות המנכ"ל והיו"ר לשעבר שלה, סנג'איי קומר, בשערוריות חשבונאיות שבגינן נשלח לתקופת מאסר ממושכת. מאז מבצעת החברה שינויים ארגוניים אגרסיביים בכל הדרגים, ונוקטת יד קשה כלפי מנהלים בדרגים השונים שאינם פועלים על פי נהליה. ישנה אף השערה שגורסת, כי הדחתו של אריה אופנר היתה חלק ממסע הפחדה שבאמצעותו ביקשה הנהלת החברה להזהיר מנהלים באזורים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים