אורקל תגדיל את היקף הפיטורים בסאן – לא צפויים פיטורים בישראל

החברה לא ציינה באילו חלקים בעולם יפוטרו עובדים, אולם לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית נודע, כי הפיטורים יתרכזו באירופה ובאסיה ● גורמים בשוק העריכו, כי לא צפויים פיטורים בסניף הישראלי של סאן, וכן לא במרכז הפיתוח של החברה בארץ ● לא נמסרה תגובה מאורקל ישראל

אורקל (Oracle) מתכוונת להעמיק את היקף הפיטורים בסאן (Sun), שאת רכישתה סיימה באחרונה – כך הודיעה החברה בסוף השבוע לבורסה בארצות הברית. על פי אורקל, היא החלה למסור הודעות לעובדים על הפיטורים בסוף מאי. החברה לא ציינה באילו חלקים בעולם יפוטרו עובדים, אולם לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית נודע, כי הפיטורים יתרכזו באירופה ובאסיה. גורמים בשוק העריכו, כי לא צפויים פיטורים בסניף הישראלי של סאן, וכן לא במרכז הפיתוח של החברה בארץ. מאורקל ישראל לא נמסרה תגובה.

באוקטובר האחרון, עוד בטרם הסתיים המיזוג בין שתי החברות, הודיעה סאן, כי בכוונתה לפטר 3,000 עובדים, המהווים כ-10% מכוח האדם שלה. שנה לפני כן מסרה החברה, כי היא עומדת לפטר בין 5,000 ל-6,000 עובדים, על רקע המיזוג.

בהודעתה מסרה אורקל, כי העלויות בגין רכישת סאן יעמדו השנה על 825 מיליון דולרים, נוסף על עלויות שעליהן דיווחה החברה בשנתה הכספית הקודמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים