גיוס נוסף לנקסט אינשורנס הישראלית: 250 מיליון ד'; שווי החברה: ארבעה מיליארד ד'

הגיוס הובל על ידי קרנות ההון-סיכון FinTLV Ventures ו-Battery Ventures ובהשתתפות משקיעים נוספים ● תגייס השנה למרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל כ-100 עובדים חדשים

מייסדי נקסט אינשורנס ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, גיא גולדשטיין, המכהן כמנכ"ל, ואלון חורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

כחצי שנה לאחר הגיוס הקודם שלה, של 250 מיליון דולר, חברת נקסט אינשורנס (Next Insurance) הישראלית – המבטחת עסקים קטנים ועצמאים בארצות הברית – הודיעה אתמול (ד') על סיבוב גיוס נוסף בסך 250 מיליון דולר, בהובלת קרנות ההון-סיכון FinTLV Ventures ו-Battery Ventures, ובהשתתפות CapitalG, Group 11, Zeev Ventures, Founders Circle  ו-G Squared. עם סבב הגיוס החדש,  מוערך שוויה העדכני של החברה ב-4  מיליארד דולר, וסך הגיוסים הכולל עד כה מיום הקמתה עומד על 881 מיליון דולר.

בששת החודשים האחרונים ביצעה נקסט אינשורנס שתי רכישות אסטרטגיות – האחת של חברת הביטוח הדיגיטלי AP Intego והשנייה של חברת הסטארט-אפ Juniper Labs, חברה לשותפים עסקיים אסטרטגיים כמו ענקית הטכנולוגיה אמזון (Amazon), הכפילה את מחזור המכירות השנתי שלה עד לגובה של 400 מיליון דולר, וכעת, כאמור, סגרה סבב גיוס נוסף. במסגרת סבב זה, גיל ארזי, מייסד ושותף ב-FinTLV Ventures, ומייקל בראון, שותף כללי בקרן Battery Ventures, יצטרפו לדירקטוריון נקסט אינשורנס כמשקיפים.

חברת הביטוח הדיגיטלית הישראלית הוקמה בשנת 2016, על ידי גיא גולדשטיין, המכהן כמנכ"ל, ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, ואלון חורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. זוהי החברה השנייה של היזמים, לאחר שב-2014 מכרו את חברת צ'ק (Check) שייסדו, ושעוסקת במעקב אחרי חשבונות בנק של המשתמשים, למפתחת התוכניות הפיננסיות האמריקאית אינטואיט (Intuit) תמורת 360 מיליון דולר.

החברה מעסיקה כיום כ-550 עובדים בישראל ובארה״ב. מרכז הפיתוח והמחקר של החברה נמצא בכפר סבא ומגייס לשורותיו השנה כ-100 עובדי פיתוח נוספים.

בהודעת החברה צוין, כי עד להגעתה, לא פעלה בשוק חברה, שהייתה מחויבת ליצירת ביטוח דיגיטלי מותאם אישית לצורכי בעלי העסקים הקטנים, בהתבסס על גישה טכנולוגית. התוצאה היא שכבר היום יש לנקסט אינשורנס יותר מ-200,000 לקוחות, וכי שירות הלקוחות של החברה מדורג בקביעות ב-4.7 כוכבים (מתוך 5 כוכבים) על ידי אלפי לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים