אנבידיה מתרחבת בישראל ומגייסת 600 עובדים – סטודנטים, הנדסאים, מהנדסים ומנהלים

החברה תגייס מאות מהנדסי תוכנה וחומרה בדרגים שונים להמשך פיתוח טכנולוגיות ה-AI שלה ● גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל: "קבוצת פיתוח התוכנה תוביל במספר הגיוסים, לצד קבוצות פיתוח השבבים, הארכיטקטורה, החומרה ובקרת האיכות"

עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל. צילום: באדיבות אנבידיה

ענקית הטכנולוגיה אנבידיה (Nvidia), המפתחת שבבים ופלטפורמות בינה מלאכותית לשלל תעשיות ושווקים, מגייסת כ-600 מהנדסי תוכנה וחומרה (הנדסת חשמל, הנדסת תוכנה ומדעי המחשב), עיצוב שבבים, ארכיטקטים (חומרה ותוכנה), ו-QA (בקרת איכות) למגוון תפקידים בדרגים שונים – סטודנטים, הנדסאים, מהנדסים מנוסים, מנהלים, בעלי תארים מתקדמים ועוד.

לאחר רכישת מלאנוקס לפני כשנתיים, באנבידיה ישראל מועסקים כיום יותר מ-2,400 עובדים, והיא מהווה אחד המעסיקים הגדולים ביותר בשוק ההיי-טק המקומי. עובדי אנבידיה בישראל פזורים בשבעה מרכזי פיתוח – מיוקנעם ותל אביב דרך רעננה וירושלים, ועד לבאר שבע, קריית גת ותל חי. מרכז הפיתוח של אנבידיה בישראל הוא אחד הגדולים ביותר של החברה מחוץ לארה"ב, ומצטרף למספר מצומצם של מדינות מסביב לעולם שבהן בחרה החברה להקים פעילות מו"פ ענפה.

עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל, ציין, כי "אנבידיה ממשיכה לצמוח בכל רחבי העולם, ואנו גאים בהמשך העמקת מרכז הפיתוח הישראלי של החברה על ידי פתיחת  מאות משרות חדשות. קבוצת פיתוח התוכנה תוביל במספר הגיוסים לצד קבוצות פיתוח השבבים, הארכיטקטורה, החומרה ובקרת האיכות. אנו נשמח לקלוט לשורותינו עובדות ועובדים מוכשרים, אשר איבדו את מקום עבודתם בשל משבר הקורונה, או כאלו המחפשים את האתגר הגדול הבא ורוצים לעבוד באחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם עם חזון שאפתני ורקורד של הצלחות, בסביבה מתגמלת, הדוגלת בגיוון מגזרי, בפתיחת הזדמנויות לפריפריה ובסובלנות כערך עליון. בשנה האחרונה לא רק שהחברה לא הוציאה לחל"ת או פיטרה אף עובד עקב משבר הקורונה, אלא המשיכה וגייסה מאות עובדים, ובהתאם לרוח התקופה כל תהליכי הגיוס והקליטה הותאמו ונעשים מרחוק, תוך כדי שאנו עושים את מירב המאמצים לייצר ​חוויה טובה​ עבור כל המועמדים והעובדים החדשים שלנו, מסטודנטים ועד בכירים – לכל בעל כישרון יש מקום אצלנו באנבידיה, עם אתגרים מקצועיים ועשייה פורצת דרך בחזית הטכנולוגיה הבינלאומית, וכן תנאי שכר ותעסוקה מהטובים ביותר בתעשיית הטק הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים