דרופבוקס רוכשת את חברת דוקסנד ב-165 מיליון דולר

מדובר במיזוג נוס; שמגיע בעקבות השלכות הקורונה, בשל הגידול הרב בעבודה מרחוק ● הרכישה תעניק למשתמשי דרופבוקס חבילה מקצה-לקצה של מוצרים מאובטחים בשירות עצמי, לשיתוף פעולה בתחום התוכן, שיתוף מידע וחתימה אלקטרונית

דרופבוקס רכשה את דוקסנד

חברת דרופבוקס (Dropbox) הודיעה אתמול (ג') על חתימת הסכם לרכישת חברת דוקסנד (DocSend) – ספקית פתרונות לשיתוף מאובטח של מסמכים וניתוח מידע, עם למעלה מ-17,000 לקוחות. סכום הרכישה הוא 165 מיליון דולר.

הרציונל מאחורי הרכישה הוא הגידול החד בעבודה מרחוק בשל הריחוק החברתי שכפתה הקורונה על עסקים, שכן ככל שהעבודה הופכת למבוזרת יותר ויותר, גדל הנתק בשיתוף הפעולה עם גורמים חיצוניים, וההשלכות עלולות להיות קשות למדידה. 

דוקסנד מעניקה ללקוחותיה יכולת לעקוב אחר המסמכים שלהם לאחר שנשלחו, באמצעות תוספת של שכבת הבנה מעמיקה והפצה של פלטפורמת התוכן של דרופבוקס. לדוגמה, צוותים של אנשי שירות לקוחות ואנשי מקצוע יצירתיים, שכבר משתמשים בדרופבוקס לטובת ארגון ושיתוף פעולה במצגות ופרויקטים, יכולים כעת להשתמש ב-DocSend כדי לשלוח הצעות ולעקוב אחר התקדמות תהליך ההתקשרות, וב-HelloSign לניהול חוזים וחשבוניות. השילוב של Dropbox, HelloSign ו-DocSend יסייע ללקוחות בכל הענפים לנהל תהליכי עבודה של מסמכים מקצה-לקצה – החל מסגירת עסקאות וכלה בציוות עובדים בפועל – ויעניק להם שליטה טובה יותר על התוצאות העסקיות שלהם.

"לאור הגידול הדרמטי בעבודה מרחוק, גדל גם הביקוש לכלים דיגיטליים המסייעים לאנשים לארגן את התוכן שלהם, ולשתף פעולה זה עם זה בצורה חלקה", אמר מייסד ומנכ"ל דרופבוקס, דרו יוסטון.

"דוקסנד תואמת בצורה מושלמת למפת הדרכים שלנו בפיתוח מוצרים, ואנחנו שמחים לצרף את אנשיה לצוות העובדים שלנו. באמצעות חיבור בין Dropbox, HelloSign ו- DocSend, נוכל להציע ללקוחותינו חבילה מלאה של מוצרים מאובטחים בשירות עצמי, שיעזרו להם לנהל את תהליכי העבודה של מסמכים קריטיים –  מההתחלה ועד הסוף", הוסיף יוסטון.

על פי תנאי ההסכם, דרופבוקס תרכוש את דוקסנד תמורת 165 מיליון דולר במזומן, כאמור, בכפוף להתאמות במחירי הרכישה ולתנאי הסגירה המקובלים. הרכישה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, ולא צפויה להשפיע באופן מהותי על תוצאות הפעילות של שנת 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים