אלה מנהלות ומנהל השיווק המצטיינים של השנה בתחום ה-IT

מיטב המנהלים.ות ממיטב חברות ה-IT קיבלו תואר מצטיין.נת בכנס השיווק ב-IT של אנשים ומחשבים, שהתקיים אתמול (א') ● להלן שמות הזוכות והזוכה, והנימוקים

ברכות לזוכות ולזוכה. אילוסטרציה: BigStock

12 אותות הערכה הוענקו אתמול (א') למנהלות ולמנהל שיווק בענף ה-IT שנבחרו על ידי מערכת אנשים ומחשבים, על פעילותם בשנה החולפת. האותות ניתנו במסגרת קפהin – כנס השיווק ב-IT, בהפקת אנשים ומחשבים. להלן הזוכות והזוכה, ונימוקי הזכייה. יצוין שהגדרת התפקיד של כל אחת ואחד הוא מנהל.ת שיווק, אלא אם נכתב אחרת.

אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובה

אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובה

אורטל ליבלר קדוש, רד-האט ישראל
"אורטל היא One woman show, האחראית על האסטרטגיה, התפעול ומדידת ההצלחה של השיווק באזור. הפעילות כוללת התאמת אסטרטגיה ליעדים עסקיים ומטרות הארגון הגלובלי, בניית תוכנית שיווק, עבודה בצמוד עם שותפים, צוותים שונים בארגון להוצאה לפועל של פעילויות, ניהול תקציבים, ניהול פעילות היח"צ המקומית, ניהול ספקים ועוד. בתקופת הקורונה היא ניהלה סדרת אירועים וירטואליים ממוקדים, עשרות מפגשים בשיתוף לקוחות ואנליסטים, בהתאמת התוכן לגורם הרלוונטי בארגון. כמו כן, היא ניהלה בהצלחה את כנס רד-האט השנתי בפורמט וירטואלי, עם קידום רחב היקף, שכלל ראיונות, כתבות, קמפיינים, סרטונים ובאנרים ברשתות החברתיות".

גלית רשף, סמנכ''לית השיווק של נס. צילום: ניב קנטור

גלית רשף, סמנכ"לית השיווק של נס. צילום: ניב קנטור

גלית רשף, סמנכ"לית השיווק של נס
"גלית קידמה בחברה את 'עולם השיווק החדש', הכולל, בין היתר, פלטפורמות תוכן, קהילות מקצועיות, שיווק דיגיטלי חכם, חוויית לקוח המשלבת ערוצי אונליין ואופליין, חיבור השיווק והשפעתו על מיתוג מעסיק, ואף מחוברות עובדים. בשיאה של תקופת הקורונה, שהתאפיינה באי ודאות, גלית וצוותה נדרשו לייצר 'אי של ודאות' בעולם השיווק: פעולות שיווק מנוהלות ומתוכננות במידת הגמישות האפשרית, תוך יצירת פתרונות ואריזות שירות מותאמות לצורכי הלקוחות, כשהכול – 100% – דיגיטלי, עם מעבר למודל של שיווק מרחוק. גלית הובילה את הנגשת כל הידע בכל הערוצים לכל קהלי היעד, עם דיגיטציה מואצת ופעולה לפי סט ערכים חדש, מותאם לרוח התקופה".

דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות. צילום: גואי כהן

דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות ישראל. צילום: גואי כהן

דנה כהן, דל טכנולוגיות ישראל
"בשנה החולפת הובילה דנה את התוכנית השיווקית בארץ מול אסטרטגיית השיווק העולמית, בדגש על קהלים נבחרים, תוך שימור וחיזוק הקשר עם מקבלי החלטות. דנה ערכה כנסים ואירועים וירטואליים, כנס שנתי מרכזי בינלאומי, וובינרים, פורומים מקצועיים, והביאה לנוכחות מסיבית בדיגיטל, פעילויות מעורבות (Engagement) במדיה החברתית וקמפיינים פרסומיים".

ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי. צילום: עודד קרני

ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי. צילום: עודד קרני

ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי
"ליבי ואנשי צוותה נדרשו השנה לדברר את אירועי הסייבר ולהסביר אותם, תוך מתן דגש לכך שלא כל אירוע שתופס כותרות הוא אירוע חמור ומתקפה שעלולה לגרום לנזק ממשי. היא פעלה להטמיע בקרב הציבור את העובדה שסייבר קשור להכול ולכולם, ושהגנה על היום היא אבטחת המחר. בשנה האחרונה, מערך הסייבר הלאומי נחשף יותר לציבור ולארגונים במשק, תוך הגברת השקיפות וההנגשה של הארגון הביטחוני-טכנולוגי, חיזוק האמון ההדדי עם המשק ושמירה על הסודיות של ארגונים שמדווחים למערך".

מזל גלאור, מנהלת השיווק של יבמ ישראל. צילום: צירי דוידוביץ'

מזל גלאור, מנהלת השיווק של יבמ ישראל. צילום: צירי דוידוביץ'

מזל גלאור, יבמ ישראל
"מזל וצוות השיווק של יבמ נאלצו להסתגל למציאות החדשה ולשינויים. מיד עם החלת מגבלות הקורונה החברה ערכה את הכנס הווירטואלי הראשון שלה – ובהצלחה רבה. השנה, הענק הכחול אף ערך את הכנס הגדול ביותר – Think 2020. זאת, לצד שמירת הקשר עם הלקוחות, קידום פעילות אורגנית ברשתות החברתיות והשקת פלטפורמת ההכשרה המקצועית IBM Skills Build. צוות השיווק בהובלתה של מזי עמד ביעדים השנתיים – ובהצלחה".

נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של סאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של סאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

נורית אלחדד קורן, סאפ ישראל
"בשנה האחרונה הוכיחה נורית כיצד ניהול נכון, גמישות וחשיבה יצירתית מאפשרים למותגים לצלוח משברים. בן לילה הוחלפו האירועים הפיזיים לפורמט דיגיטלי מוצלח. מעל 50 אירועים וירטואליים עם אלפי משתתפים נערכו השנה במסגרת הפעילות של החברה. בין הקמפיינים הבולטים שעלו לאוויר ב-2020 היו קמפיין דיגיטל ייחודי עם גורי אלפי להשקת פתרונות ניהול חוויית הלקוח Customer Experience של סאפ (SAP) – קמפיין שיצר תהודה נרחבת בשוק, עם מאות אלפי צפיות – וקמפיין לקידום SAP Business One עם הפרזנטור אלי אילדיס. למרות האתגר וההגבלות רשמה מחלקת השיווק של סאפ ישראל עלייה בכמות העוקבים ומעורבותם בערוצי הסושיאל, יצרה 52 הפקות וידיאו מקוריות לקידום פתרונות סאפ והקונספט של 'הארגון החכם', וכן חיזקה וחשפה את מותג סאפ למיליוני אנשים".

סער רוזנברג, מנהל השיווק של AWS ישראל. צילום: רמי זרנגר

סער רוזנברג, מנהל השיווק של AWS ישראל. צילום: רמי זרנגר

סער רוזנברג, AWS ישראל
"סער וצוותו העבירו את כל הפעילויות שתוכננו להתקיים ב-Floor28 – מתחם האירועים והפעילויות השיווקיות של החברה בתל אביב – לפורמט דיגיטלי, שכלל מאות וובינרים ללקוחות. בנוסף, הוא השיק קמפיין חדש, AWS Founder Club – מועדון למקימי סטארט-אפים בתחילת דרכם, שבו עוזרים ליזמים לבנות בצורה טובה ומהירה יותר את הסטארט-אפ שלהם, וכן מחברים אותם עם מומחים טכנולוגיים ועסקיים של AWS ועם קרנות הון סיכון ומשקיעים".

עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל
"עדי ניהלה ויזמה סדרת כנסים וימי עיון ללקוחות, שכללו מפגשים עם מנהלי המוצר במיקרוסופט העולמית, במטרה לחשוף בפניהם את היצע המוצרים הרחב. כמו כן, היא טיפלה בהידוק הקשר ושיתוף הפעולה עם מרכז הפיתוח של מיקרוסופט ישראל. היא אף קידמה קמפיין מנהלים לעבודה בטוחה מרחוק בזמן קורונה, במטרה לחשוף בפני ארגונים את הפתרונות והכלים להתמודדות עם עבודה מרחוק באופן יעיל ומאובטח".

קרני מהרשק, מנהלת השיווק של VMware. צילום: ניב קנטור

קרני מהרשק, מנהלת השיווק של VMware. צילום: ניב קנטור

קרני מהרשק, VMware
"קרני הפיקה בשנת הקורונה וובינרים, שולחנות עגולים ומפגשים בפורמטים דיגיטליים שונים עם לקוחות. היא העלתה קמפיינים דיגיטליים ברשתות והפיקה אירוע לקוחות שנתי מרכזי, שאליו נרשמו ושבו השתתפו יותר מ-1,300 לקוחות ושותפים".

קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי. צילום עצמי

קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי. צילום עצמי

קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי
"קרן סייעה למצב את השירות הממשלתי המקוון שניתן בעת משבר הקורונה ולחשוף אותו באופן מירבי מול האזרחים. אלה היו יכולים לצרוך מגוון רחב של שירותים – בלא הגעה פיזית למשרדים. ממשל זמין הקים דף ייעודי לנושאי הקורונה, שכלל באופן מרוכז את כל המידע הקשור במשבר – והוא זכה למספר צפיות גבוה ביותר, שבשיאו עמד על 10 מיליון, עם 8,000 כניסות ביום".

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאו

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאו

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס
"אופי פעילות השיווק במטריקס מורכב, מאתגר ומגוון. שירה מנהלת פעילות ענפה של חטיבות שונות וחברות בת, שלכל אחת מהן צרכים שיווקיים וקהלי יעד שונים. השיווק במטריקס הוא B2B וגם B2C, אבל בעיקר B2P (ר"ת Business to People). פעילות השיווק במטריקס בתקופת הקורונה עברה באופן מידי לדיגיטל, עם עשרות כנסים, וובינרים, דיוורים, שולחנות עגולים, כנסי שותפים, קמפיינים מאתגרים ומוצלחים ברשתות החברתיות, הופעות חיות ועוד".

שירי טסמן, סמנכ''לית השיווק של אלעד מערכות. צילום: רמי זרנגר

שירי טסמן, סמנכ"לית השיווק של אלעד מערכות. צילום: רמי זרנגר

שירי טסמן, סמנכ"לית השיווק של אלעד מערכות
"שירי מובילה באלעד מערכות את אסטרטגיות השיווק, עיצוב תוכניות השיווק, התקציב השנתי, שפת תקשורת, מיתוג המעסיק, קשרי השותפים, היועצים והאנליסטים, ועוד. שירי התאימה במהרה את עבודת הארגון לתקופת הקורונה ולעבודה בדיגיטל, ניהלה קמפיינים מוצלחים ברשתות, יצרה חשיפה ממוקדת ללקוחות, ביצעה פרויקטי מיתוג מעסיק מקיפים – בפנייה לעובדים ומועמדים. היא הובילה טרנספורמציה דיגיטלית לצמיחה ולהאצה של תחום הדיגיטל, המסחר המקוון, הדטה וה-BI – שצמחו בשנה זו בעשרות אחוזים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רמי

    וואו, באמת אלו 12 הזוכים, אלו שבצורה מפתיעה מחזיקים בתקציבים הגדולים. זו בחירה כול כך רדודה ולא רצינית, במה מדובר במנהלים שקיבלו תקציבי עתק והוציאו אותם על בול מיני קמפיינים דיגיטאליים, רוב ה"זוכים" הם בכלל מחברות שההצלחה שלהם כמעט ולא הייתה משתנה אם היו משקיעות אפס בשיווק.

אירועים קרובים