!We תאחד שרתים ותקים מערך אחסון וגיבוי בנביעות; ההיקף הכספי: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט תוחלף התשתית הווירטואלית הקיימת של נביעות, מסוג Hyper-V של מיקרוסופט, לתשתית וירטואלית מסוגVMware vSphere 4 ● כן יאוחדו עשרות שרתים פיזיים לשלושה בלבד, שיאוחסנו במערך אחסון מסוג FAS2040 NetApp, שיוקם במסגרת הפרויקט אף הוא

חברת !We מקבוצת חילן-טק תבצע איחוד שרתים והקמת מערך אחסון וגיבוי בנביעות. במסגרת הפרויקט תוחלף התשתית הווירטואלית הקיימת של נביעות, מסוג Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft), בתשתית וירטואלית מסוג VMware vSphere 4. כן יאוחדו עשרות שרתים פיזיים לשלושה בלבד, שיאוחסנו במערך אחסון מסוג FAS2040 NetApp, שיוקם במסגרת הפרויקט אף הוא. מערך זה כולל שחזור מהיר למערכות מסוג Exchange ,SQL ,SharePoint, שירותי קבצים ושרתים וירטואליים בלחיצת כפתור. המערך אף כולל נפח אחסון של 5 טרה-בייט. היקף הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

הפתרון תוכנן כך שיאפשר שרידות עסקית תוך הוזלה משמעותית של תחזוקה וניהול מערך השרתים על ידי חסכון בעלויות חשמל, שטח רצפה, חומרה ועוד.

בנוסף, תוקם מערכת גיבויים מסוג BakBone NetVault, לגיבוי NDMP לתשתית האחסון.

לדברי עמיאל מזרחי, מנהל מיחשוב בנביעות, "חיפשנו חלופות לצמצום כמות השרתים, שיפור זמינות המידע והגנת הנתונים. בחרנו בנט-אפ (NetApp) כיוון שהציעו את הפתרון להגנה על המערכות ובסיסי הנתונים, גמישות מקסימאלית בתצורת החיבור, תאימות למערכות הקיימות וחסכון בנפחים על ידי כיווץ מידע מובנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים