SRL השיקה את גרסה 5.0 של AgilePoint למערכות ארגוניות

הגרסה מותאמת למערכות הארגוניות ERP ,CRM ו-HR דוגמת מערכת ה-ERP של סאפ ופלטפורמת Microsoft Dynamics CRM ● עוד ניתן למצוא בין החידושים גרסת פלטפורמה חדשה המשמשת לתמיכה ושילוב של מדדים ושל BI בכלל בתוך עולם התהליכים

קבוצת SRL, המייצגת של חברת אגילפוינט (AgilePoint) בישראל, הציגה את גרסה 5.0 של מערכת AgilePoint. הגרסה זמינה ללקוחות בשוק הישראלי, וכוללת מספר חידושים, ביניהם אינטגרציה מובנית עם מערכות ארגוניות כגון ERP, CRM ו-HR, דוגמת מערכת  SAP ERP ופלטפורמת  Microsoft Dynamics CRM.

על פי הקבוצה, יכולות אלה תומכות ומחזקות את הקו שלה, שכלי ה-BPM בו הינם, למעשה, כלי Model Driven Development. כן חוזה הקבוצה, כי הם יהפכו יותר ויותר לקדמת מערכות המידע הארגוני. כך, יכולות אלה יאפשרו ללקוחות החברה המטמיעים פתרונות ארגוניים לייצר ולשלב תהליכים – הן פנימיים והן כאלה החוצים את הארגון ורוחביים לו – ביתר פשטות. הדבר ייעשה ישירות מתוך ה-Visio וללא כל צורך בקידוד ומערובות ישירה של גורמי IT, כנהוג על ידי הפתרון וגישת ה-BPM.

עוד ניתן למצוא בין החידושים גרסת פלטפורמה חדשה העונה לקוד השם AgileExtender. פלטפורמה זו הינה, למעשה, יכולת ייחודית של AgilePoint לתמיכה ושילוב של מדדים (KPIs) ושל BI בכלל בתוך עולם התהליכים, לצורך Real-Time Operational BI וכחלק מ Active BI. ה-AgileExtender מאפשר לשלב מדדים ישירות בתוך התהליכים אך באופן חיצוני למודל התהליך, כך שהתרשים שלו לא הופך למורכב ומסועף עקב פעילויות מעקב ואיסוף מדדים. בנוסף, מדדי המפתח המזוהים על ידי גרטנר (Gartner) מובנים בפתרון זה.

יניב לוי, CTO ומנהל מוצר AgilePoint ב-SRL, אמר, כי "גרסת ה-5.0 מאפשרת ללקוחות לייצר תהליכים יותר מורכבים בצורה יותר פשוטה, תוך שהם מדברים עם יותר מערכות ומאפשרים ניהול אקטיבי יותר הדוק, כמו גם זריזות עסקית ומימושית. יחד עם הפשטות שלה, כוללת הגרסה החדשה גם יכולות הממצבות אותה בקדמת הטכנולוגיה, בהן תאימות מלאה ל-WCF ודוט.נט 4.0, אינטגרציה ותאימות מובנית ל-SharePoint 2010, תאימות ל-VS 2010 ועוד. לקוחותינו כבר פועלים להכנסת הגרסה החדשה לסביבת הארגון שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים