וואן פיתחה בעבור פמי פרימיום מערכת דגימות קורונה במוסדות סיעודיים

היקף הפרויקט - שמהווה חלק משמעותי מתוך מכרז של משרד הבריאות - מוערך במיליוני שקלים ● וואן ניהלה את כל היבטי המחשוב של הפרויקט: פיתוח מערכת הדיגיטל, אספקת תשתיות מחשוב, חומרה, אירוח בענן, ואבטחת המידע

פיתחה לפמי פרימיום את מערכת דגימות הקורונה במוסדות סיעודיים. וואן

חטיבת מערכות עסקיות של וואן (ONE) פיתחה עבור פמי פרימיום (Femi premium) מערכת חדשה, שתסייע בהפעלת המערך הארצי של משרד הבריאות לבדיקות קורונה במוסדות סיעודיים. מדובר בחלק משמעותי מתוך מכרז בהיקף מיליוני שקלים שפרסם משרד הבריאות, להפעלת "מגן אבות ואמהות" – מערך ביצוע דגימות לאיתור נשאים של נגיף הקורונה במוסדות הסיעודיים, שדייריהם מהווים אוכלוסייה בסיכון גבוה ללקות בקורונה. הפרויקט ארך שבועות ספורים והיקפו עומד על מיליוני שקלים.

פמי פרימיום זכתה במכרז משרד הבריאות כחברה הלוגיסטית-תפעולית. וואן ניהלה את כל היבטי המחשוב של הפרויקט: פיתוח מערכת הדיגיטל, אספקת תשתיות מחשוב, חומרה, אירוח בענן, ואבטחת המידע של הפרויקט.

תהליך הכנסת נבדק חדש למערכת ''מגן אבות ואמהות''. צילום מסך מתוך המערכת שפיתחה וואן טכנולוגיות

תהליך הכנסת נבדק חדש למערכת "מגן אבות ואמהות". צילום מסך מתוך המערכת שפיתחה וואן טכנולוגיות

המערכת פותחה כאפליקציית ווב תגובתית, המותאמת למכשירי iPhone, אנדרואיד ומחשבים אישיים. המערכת המבצעית מעניקה תמיכה תפעולית מלאה ל-350 נציגי שטח של פמי פרימיום, העובדים בפריסה ארצית ומשתמשים בטלפונים האישיים שלהם לניהול מערך הבדיקות הארצי. המערכת אחראית למחשוב כל תהליכי העבודה הקשורים באיסוף הדגימות והעברתן למעבדות, שיבוץ גורם מטפל (נציג שטח), הקצאת משימות, קליטת נתוני הבדיקות, ביצוע בדיקות הקורונה בבתי האבות, ניהול הקשר עם המעבדות, המוסדות וחברות השליחויות, דיווח למשרד הבריאות על סטטוסים, ניהול משתמשים, דו"חות תפעוליים וניהוליים, ועוד. במסגרת הפרויקט פותחו כמה ממשקים קריטיים מול מרשם האוכלוסין, משרד הבריאות, קופות החולים והמעבדות, וכן יכולות סריקת ברקודים, באמצעות המכשיר הנייד של איש השטח.

צחי בן ששון, סמנכ"ל המחשוב, פמי פרימיום. צילום: עדי חזן סידון

צחי בן ששון, סמנכ"ל המחשוב, פמי פרימיום. צילום: עדי חזן סידון

צחי בן ששון, סמנכ"ל המחשוב של פמי פרימיום, אמר כי "בשנים האחרונות מצבנו עצמנו כחברה שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות בעולמות הבריאות, והמסוגלת להעניק פתרונות טכנולוגיים-תפעוליים ברמה גבוהה, תוך התמודדות עם רמות מורכבות גבוהות ואילוצי לוחות זמנים. מהרגע שפורסם המכרז של משרד הבריאות לפרויקט הלאומי הזה, חברנו ל-וואן. הצוותים עבדו במשותף כדי לעמוד בדרישות ובלוחות הזמנים המאתגרים שמשרד הבריאות הציב".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות, וואן. צילום: רפאל בן משה

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות, וואן. צילום: רפאל בן משה

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות ב-וואן, ציין כי "יצאנו לדרך במחצית ספטמבר, לפרויקט עם אתגרים גדולים, הכוללים התחייבות קשיחה להעמיד במהירות מערכת מבצעית בתפקוד מלא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים