חברות היי-טק התגייסו למיזם של משרד הרווחה למציאת עבודה

במסגרת מיזם פופ-אפ תעסוקה הוקמו אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק עם אלפי משרות, ומופעל מוקד טלפוני ● כ-50 חברות הצטרפו לתוכנית, בהן אלביט, פלאפון ו-SQLink

שר העבודה והרווחה, איציק שמולי, ומנכ"ל SQLink, גלעד רבינוביץ', באירוע השקת מיזם פופ-אפ לתעסוקה, הבוקר (ד'). צילום: יח"צ

נמצאים בחל"ת ומחפשים עבודה? משרד העבודה והרווחה והיזמת אביטל וסרמן מפעילים היום (ד') ומחר מיזם שיכול לתת לכם מענה. שמו הוא פופ-אפ תעסוקה, ומשתתפות בו כ-50 חברות. השקת המיזם אירעה הבוקר במשרדי SQLink, בנוכחות שר העבודה והרווחה, איציק שמולי.

פופ-אפ תעסוקה הינו מיזם חברתי-תעסוקתי, כחלק מתוכנית החזרה לתעסוקה שבנה משרד העבודה והרווחה, בהובלת מינהל תעסוקת אוכלוסיות. מטרתו היא רתימת כלל מגזרי המשק להתמודדות עם משבר התעסוקה, על ידי הנגשת אלפי משרות בחברות במשק הישראלי, לצד ליווי והכוון תעסוקתי ממוקד. לתוכנית חזרה לתעסוקה הוצב יעד שאפתני במיוחד: להשיב לשוק העבודה כ-100 אלף מפוטרים מתקופת הקורונה על ידי חיבור למעסיקים והכשרות מקצועיות.

המוקד של מיזם פופ-אפ לתעסוקה הבוקר (ד'). צילום: יח"צ

המוקד של מיזם פופ-אפ לתעסוקה הבוקר (ד'). צילום: יח"צ

במשך 48 שעות המיזם יונגשו בעמוד הפייסבוק שלו ובאתר ייעודי כ-12 אלף משרות למחפשי עבודה. באתר אף אפשר יהיה למצוא גם תכנים מקצועיים רלוונטיים כמו למשל כתיבה נכונה של קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בחירת מסלול קריירה, כיצד נכון לחפש משרה ועוד. במקביל יופעל מוקד טלפוני על ידי כ-400 אנשי משאבי אנוש ויועצי קריירה, שיעניק שירותי ייעוץ, הכוון תעסוקתי ומענה בטיוב קורות חיים, הכנה לראיון עבודה ותהליך חיפוש המשרה והכול בחינם. כל פונה ת.יקבל ייעוץ הרלוונטי לו.לה על ידי מומחה.ית גיוס ומשאבי אנוש. במקביל, היה ותימצא משרה פנויה מתאימה, המועמד.ת הרלוונטי.ת ת.יופנה אליה. המוקד זמין היום ומחר בין 09:00 ל-21:00, בטלפון 076-5996633.

בין החברות שהצטרפו למיזם ההתנדבותי ניתן למנות את בנק הפועלים, שיכון ובינוי, שטראוס מים, קוקה קולה, אלביט, פלאפון, SQLink ועוד רבות אחרות.

השר שמולי אמר כי "החל"ת נתן מלכודת דבש. אני מנסה למצוא פתרון למי שלא מצאו עבודה. אני שמח על שיתוף הפעולה של אגפי המשרד עם המעסיקים הגדולים במשק, יחד עם מאות אנשים שהתגייסו לכך בהתנדבות. מדובר בפיילוט חשוב, שבכוחו לסייע לאלפי ישראלים, בין אם בהענקת הכלים המתאימים למציאת עבודה ובין אם בהתאמה למשרה קיימת. נמשיך לפעול ביחד עם המעסיקים בישראל למען הבראת שוק העבודה ולמען כל מבקשי העבודה כולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים