סבב מינויים באגף התקשוב: מי פורש ומי מתקדם?

בין המינויים החדשים: מפקד מרכז העליונות והחוסן בחטיבת ההגנה בסייבר, ראשת מחלקת מעוף, מפקד בה"ד 7 וראש מחלקת עתיד באגף ● אל"מ נ', מפקד המרכז למחקר סייבר אויב, יסיים את תפקידו ויצא ללימודים בארצות הברית

שינוי הקב"א כמנוף לשינוי ייצוגי האוכלוסייה בו. צה"ל

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, אישר השבוע שורת מינויים של בכירים באגף התקשוב וההגנה בסייבר – כך נודע לאנשים ומחשבים. המינויים תלויים באישורו של שר הביטחון, בני גנץ. במסגרת הסבב, אל"מ ע' ימונה למפקד מרכז העליונות והחוסן בחטיבת ההגנה בסייבר באגף, סא"ל רחלי דמבינסקי תהיה ראשת מחלקת מעוף, סא"ל שלומי קדם יפקד על בה"ד 7 ויועלה לדרגת אל"מ, ואל"מ שי שולומון מונה לראש מחלקת עתיד באגף.

אל"מ נ', מפקד המרכז למחקר סייבר אויב באגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

אל"מ נ', מפקד המרכז למחקר סייבר אויב באגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

לצד המינויים החדשים, אל"מ נ', מפקד המרכז למחקר סייבר אויב באגף התקשוב, יסיים את תפקידו במחצית השנה הבאה, וייסע ללימודים במכללה לביטחון לאומי בארצות הברית. נ', בוגר תלפיות ויוצא 8200, זכה ב-2011 בפרס ביטחון ישראל על חלקו ב-"הובלת פרויקט מרכזי".

אל"מ ע', שימונה למפקד מרכז העליונות והחוסן בחטיבת ההגנה בסייבר. צילום: דובר צה"ל

אל"מ ע', שימונה למפקד מרכז העליונות והחוסן בחטיבת ההגנה בסייבר. צילום: דובר צה"ל

בתפקידו האחרון שימש אל"מ ע', בן 41, כמפקד ממר"ם – מאז 2018, ובסבב הנוכחי הוא מונה, אמור, למפקד מרכז העליונות והחוסן בחטיבת ההגנה בסייבר. ע' שימש בעברו קצין קשר גדודי ביחידות מבצעיות. לאחר שיצא ללימודים הוא היה שותף להקמת מחלקת ההגנה בסייבר – כיום חטיבה – ושימש בה ראש מדור מבצעים. בעשור הקודם היה ע' ראש לשכת ראש אגף התקשוב. ב-2015 הוא קודם לדרגת סא"ל והיה ראש ענף במצו"ב, ושם גם הקים ענף אופרטיבי ייחודי. ע' הוא בעל תואר ראשון כפול – בפיזיקה ובהנדסת חשמל – מאוניברסיטת תל אביב, והשנה הוא לומד לתואר שני בסייבר באוניברסיטה להגנה לאומית NUD בוושינגטון, בירת ארצות הברית.

סא"ל שלומי קדם, בקרוב מפקד בה"ד 7. צילום עצמי

סא"ל שלומי קדם, בקרוב מפקד בה"ד 7. צילום עצמי

סא"ל קדם קודם לפיקוד על בה"ד 7 מתפקידו הנוכחי – ראש ענף תוה"ד (תורה והדרכה) באגף התקשוב. קדם, בן 40, החל את שירותו הצבאי כלוחם ל"א, יצא לקצונה וביצע שורת תפקידים במערך התקשוב הקרבי, ביניהם קצין קשר בחטיבה 410, סמג"ד תקשוב באוגדה 162, מפקד גדוד הקשר מג"ד 376 ומפקד גדוד תקשוב באוגדה 210.

סא"ל רחלי דמבינסקי, שתהיה ראשת מחלקת מעוף. צילום: דובר צה"ל

סא"ל רחלי דמבינסקי, שתהיה ראשת מחלקת מעוף. צילום: דובר צה"ל

סא"ל דמבינסקי תקודם לראשת מחלקת מעוף לאחר שביולי האחרון היא החלה את תפקידה הנוכחי, כראשת מחלקת עתיד בלוטם. היא בת 38, התגייסה לאגף התקשוב וההגנה בסייבר ב-2000 ועשתה בו את מרבית תפקידיה בצה"ל. דמבינסקי החלה ביחידת שהם (כיום יחידת מצפן) ושם הייתה אמונה על פיתוח מערכות ההתרעה לאזרח והשילוביות הרב זרועית. לאחר מכן היא יצאה ללימודי הנדסה, שבסופן הגיעה לממר"ם. בממר"ם היא הובילה את זמינות המערכות והתהליכים המבצעיים בתחום הדטה סנטרים ובעולמות ה-IT, והייתה ממקימות תחום ההגנה בסייבר. לפני מחלקת מעוף היא עסקה בתפקידי מחקר ופיתוח במצו"ב.

אל"מ שי שׂולומון, בקרוב ראש מחלקת עתיד באגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

אל"מ שי שׂולומון, בקרוב ראש מחלקת עתיד באגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

אל"מ שׂולומון מונה לראש מחלקת עתיד באגף התקשוב, שאליו הוא מגיע מתפקידו הנוכחי כמקשא״פ צפון (קצין התקשוב של פיקוד הצפון). שולומון, בן 43, החל במסלול הקרבי של חיל הקשר באגף התקשוב. תפקידו הראשון היה קצין קשר בגדוד 12 בחטיבת גולני. לאחר מכן הוא היה סגן מפקד פלוגה בגדוד הקשר של פיקוד צפון – גדוד שבהמשך גם פיקד עליו. אז הוא מונה לקצין הקשר ומפקד פלוגת הקשר של חטיבה 7. לאחר מכן יצא שולומון ללימודים ובהמשך מונה למפקד 371 – גדוד הקשר של פיקוד הצפון. עוד ברזומה שלו: מפקד גדוד הקשר של אוגדה 36, ראש ענף תורה והדרכה במחלקת אג"מ של אגף התקשוב ומפקד יחידת חושן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם לנדאו

    בהצלחה ובשעה טובה ומוצלחת בהמשך הפעילות שלכם

אירועים קרובים