טליה גזית הצטרפה כשותפה בפירמת הייעוץ PwC

גזית תנהל יחידה חדשה בחברה בישראל, שתלווה ארגונים בטרנספורמציה דיגיטלית ובמעבר לענן ● יש לה ניסיון רב בתחום, כמפקדת ממר"ם וכמובילת פרויקט להקמת מערכת שו"ב מרכזית בבתי החולים עם תחילת הגל הראשון של הקורונה

טליה גזית, שותפה חדשה ב-PwC. צילום: יח"צ

אל"מ (מיל') טליה גזית, בעברה מפקדת ממר"ם, מצטרפת כשותפה בפירמת הייעוץ ורואי החשבון PwC, ותנהל בשלוחה הישראלית שלה יחידה חדשה, שתסייע לארגונים במעבר לדיגיטל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

גזית פיקדה על ממר"ם מספר שנים, ובמהלך תקופתה קיבלה היחידה פרס הצטיינות מהרמטכ"ל. כחלק מתפקידה, היא הייתה בין מובילי פרויקט המעבר של צה"ל לענן. גזית אמרה אז על הפרויקט כי מדובר ב-"מהפכה שמסייעת לנו להוריד את ה-IT לשטח ושכל המפקדות יקבלו את כל המידע הרלוונטי להן. הן מקבלות תבונה מבצעית בצורה מדויקת, בפרקי זמן קצרים ועם מינימום משאבים".

לאחר שפשטה את המדים ביוני 2018 , גזית בחרה, כלשונה, "להאט קצת את הקצב, להתנסות בדברים חדשים, לטייל, לחוות, ללמוד, לטעות, לנסות ולהתנסות, ובעיקר ליהנות מהזדמנויות שיצרתי ו/או שנפתחו בפניי". אחת מאותן הזדמנויות הייתה להוביל הטמעת מערכת שו"ב מרכזית בבתי החולים עם תחילת מגפת הקורונה – פרויקט שאותו היא הציגה בכנס IT For IDF של אנשים ומחשבים, שנערך ביולי האחרון.

המהלך בוצע ביוזמת חטיבת המרכזים הרפואיים במשרד הבריאות. גזית אמרה אז כי "הקמנו בתוך זמן קצר מסגרת שעבדו בה 150 איש, והיא כללה נציגים ממפא"ת, יחידת לוטם וכמובן אנשי משרד הבריאות".

המשימה של הצוותים הייתה לתת מענה לעלייה הדרמטית במספר חולי הקורונה בתחילת הגל הראשון, כאשר הרבה דברים לא היו ברורים, ועל רקע החשש כי בתי החולים לא יצליחו לקלוט את כל כמות האנשים שיחלו בקורונה. "גיבשנו פתרון שמבוסס על אדפטציה מהעולם הביטחוני לעולם הבריאותי", ציינה. "המערכת כוללת רכיבים שמשקפים בזמן אמת מה קורה בכל תחום בבתי החולים, לרבות האם יש מספיק ציוד רפואי, כמו גם מערכות תומכות החלטה, שידעו לתת תמונת מצב מול הסטטוס הקיים".

יחידה עסקית חדשה

המשותף לפרויקטים האלה ולאחרים שאותם ניהלה גזית הוא טרנספורמציה דיגיטלית, והניסיון שצברה בתחום. גזית תגייס את הניסיון והידע שלה להקמת מסגרת עסקית חדשה ב-PwC ישראל, שתעסוק בקידום ובהשבחת חברות וארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לענן.

גזית אמרה כי "כולי התרגשות מהבחירה, מההתחלה החדשה, מהאנשים הנפלאים שהספקתי להכיר ב-PwC, ומההזדמנות ליצור ולהמשיך להשפיע".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים