013-נטוויז'ן שדרגה מוצרי אבטחה של צ'ק פוינט במרכבה ובממשל זמין; ההיקף: שני מיליון ש'

במסגרת הפרויקט, שהחל לפני כמה חודשים ומסתיים בימים אלה, הוחלפו מוצרים קודמים של אותה ספקית ● מוטי שגיא, מנהל תחום אבטחת מידע ב-013 נטוויז'ן: "הגרסה שהוטמעה הופכת את רכיבי אבטחת המידע למודולריים, ומספקת ביצועים טובים יותר לצד יכולות ניהול וניטור טובות יותר"

013-נטוויז'ן הטמיעה מוצרי אבטחת מידע של צ'ק פוינט (Check Point) במרכבה ובממשל זמין. במסגרת הפרויקט, שהחל לפני כמה חודשים ומסתיים בימים אלה, הוחלפו מוצרים קודמים של אותה ספקית. ההיקף הכספי של הפרויקט עומד על שני מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, מכרה 013 נטוויז'ן והטמיעה מוצרים של צ'ק פוינט הכוללים ציוד ורכיבי אבטחת מידע, שהחליפו את הפיירוולים (Firewall) הקיימים.

לדברי מוטי שגיא, מנהל תחום אבטחת מידע ב-013 נטוויז'ן, "המוצרים הקודמים התבססו על חומרות ותוכנות ישנות, ואילו המוצרים החדשים הם התקנים המספקים אבטחת מידע ברמה גבוהה יותר". הגרסה שהוטמעה, R70, אמר שגיא, הופכת את רכיבי אבטחת המידע למודולריים, וכן היא "מספקת ביצועים טובים יותר לצד יכולות ניהול וניטור טובות יותר". הוא הוסיף, כי ההתקן משלב מכלול של פתרונות אבטחה במוצר אחד, וביניהם פיירוול, NAC, שליטה על תוכנה, גישה מרחוק, אנטי וירוס, מונע רוגלה, ותוכנת קידוד עם הגנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דורון

    כל ההשקעה והנה היום 2/10/2011 גיליתי ששרתי הדי.אנ.אס של נטויז'ן לא מעודכנים ומפפנים לכתובת אחרות מאלו שהיו אמורים להפנות אליהם מלכתחילה. ב ו ש ה

אירועים קרובים