גוגל הציגה את התרמוסטט החכם החדש של נסט

תחת המיתוג "יותר חיסכון באנרגיה עבור יותר אנשים" פרסמה הענקית פוסט ובו הסברים על הגדג'ט החדש שישמור באופן חכם במיוחד על טמפרטורת הבית

תרמוסטט חכם חדש של גוגל נסט. צילום: גוגל

איך שולטים כיום בטמפרטורה של הבית? ובכן, התרמוסטט החדש של נסט (Nest), עליו הכריזה כעת גוגל (Google), אמור לתת לכם את המענה המושלם לנושא זה, או כך לפחות מבטיחה הענקית ממאונטיין וויו.

נסט נרכשה על ידי אלפבית (Alphabet), חברת האם של גוגל, כבר ב-2014, אבל רק ב-2018 החליטה הענקית לחבר אליה חזרה את יצרנית הגאדג'טים, וזו צורפה לקבוצת החומרה של גוגל. הסיבה העיקרית הייתה – להקל על השילוב של טכנולוגיות בינה מלאכותית שמפתחת גוגל ישירות אל תוך המוצרים של נסט. עד כה קיבלנו מהזרוע הזו של הענקית כמה מוצרים מצליחים פחות או יותר, ביניהם רמקול חכם ומצלמת אבטחה חכמה (שלא תמיד היא כל כך חכמה).

תרמוסטט נסט החדש של גוגל. צילום: גוגל

תרמוסטט נסט החדש של גוגל. צילום: גוגל

כעת, בפוסט שפרסמה החברה אתמול (ב') בבלוג שלה, בישרה גוגל על תרמוסטט חכם חדש מתוצרת נסט שהיא משיקה, ושהדבר המשמעותי ביותר שמאפיין אותו, לפחות חיצונית, הוא עיצוב מסוגנן, מינימליסטי וכובש.

בגדול מדובר על מכשיר חכם שהוא סוג של מרכז בקרה למערכות הקירור או החימום הרגילות של ביתכם, או במילים אחרות – למזגן. התרמוסטט הזה מנהל באופן חכם את מערכת המיזוג הביתית, במטרה להגיע לטמפרטורה הרצוייה, וכך הוא אמור לדאוג עבורכם לחיסכון בצריכת החשמל.

"נסט השיקה את התרמוסטט החכם הראשון שלה לפני כמעט עשר שנים, והביאה חסכון באנרגיה לבתי האנשים בעיצוב מלוטש ויפה", סיפרה גוגל בפתיחת הפוסט. "היום אנו ממשיכים את המסורת הזו עם התרמוסטט של נסט, תרמוסטט קל לשימוש החוסך באנרגיה, שתוכלו לשלוט בו מכל מקום באמצעות אפליקציית Google Home".


סרטון תדמית של התרמוסטט החדש שהועלה לערוץ היוטיוב של גוגל

לפי TechCrunch, זהו התרמוסטט הראשון שמציג ממשק החלקה והקשה (swipe and tap) בצידו, כמו גם טכנולוגיית מכ"ם Soli של גוגל, שאמורה לזהות את תפוסת החדר, ומתי המשתמשים קרובים למכשיר. כאשר הוא מבין שאף אחד לא נמצא בסביבה, התרמוסטט החדש יעבור אוטומטית למצב אקו (Eco) וישמור על הבית שלכם בטמפרטורה הדורשת פחות אנרגיה, משמע שבימים קרים, הבית יחומם קלות, ובימים חמים יצונן מעט, גם אם אף אחד לא נמצא בו, אבל יתחיל להתחמם או להתקרר בעוצמה רבה יותר ברגע שיזהה שהמשתמש או שכמה מבני הבית חזרו אליו. לתרמוסטטים קיימים של נסט כבר יש תכונה כזו, אך המוצר החדש הוא הראשון שמשתמש בזיהוי Soli המתקדם בכדי לבדוק אם יש אנשים בבית.

התרמוסטט החדש, שהחברה מגאה בכך ש-49 אחוזים ממנו עשויים מפלסטיק ממוחזר, יגיע בארבעה צבעים, שגוגל מתארת כשלג, פחם, חול וערפל ושאותם ניתן לראות בתמונה.

רוצ'י דסאי, מנהל מוצר בכיר ב-Google Nest, החתום על הפוסט, הסביר כי המוצר החדש "יכול אפילו לפקח על מערכת החימום והקירור שלכם ולאתר מבעוד מועד בעיות פוטנציאליות, והכל תמורת 129 דולר בלבד".

יצוין כי המכשור החכם לא מסתנכרן עם כל מזגן, ובינתיים לא ברור בדיוק לאיזה מהמזגנים בארצנו הוא יודע להתאים עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים