מלם תים תספק שירותי מחשוב למשרד הפנים ב-70 מיליון שקלים

החברה תספק למשרד שירותי תפעול ותחזוקת תשתיות של מערכות הטכנולוגיה והמחשוב שלו, במיקור-חוץ ● החוזה נחתם לחמש שנים עם אופציה לשמונה שנים

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף TMS במלם תים. צילום: יח"צ

מלם תים מרחיבה את אחיזתה במגזר הציבורי: החברה הודיעה היום (ג') כי היא זכתה במכרז להקמת תשתיות המחשוב של משרד הפנים, בהיקף של 70 מיליון שקלים. תוקף ההסכם הוא לחמש שנים, עם אופציה לשמונה שנים. החברה תחליף את חילן מבית נס, שנתנה את שירותי המחשוב למשרד הפנים עד כה.

במסגרת ההסכם, מלם תים תספק שירותי תפעול ותחזוקת תשתיות של מערכות הטכנולוגיה והמחשוב של משרד הפנים, בשיטת מיקור-חוץ, על בסיס תפוקות ומדידת רמת שירות. השירות יכלול, בין היתר: ניהול ותפעול תשתיות מקצה לקצה (סיסטם, תקשורת ואבטחת מידע), הקמה ותפעול של מוקד תמיכה (הלפדסק) ומערך טכנאים בביזור ארצי, תמיכה אפליקטיבית במערכות הייעודיות של המשרד, תפעול מרכז בקרה (NOC), שכולל כלי שו"ב ו-Service Desk, ועוד.

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף TMS במלם תים, אמר כי "מדובר בזכייה משמעותית, שהיא פועל יוצא של יכולת הקבוצה לספק מגוון רחב של פתרונות מבית אחד, באיכות גבוהה וללא פשרות".

שורה של לקוחות ממשלתיים

מלם תים היא בין חברות ה-IT והאינטגרציה הגדולות בישראל והיא מספקת, תחת קורת גג אחת, פתרונות מחשוב מקצה לקצה, במגוון רחב של תחומים: החל מתחום התשתיות והאינטגרציה, דרך שירותי ענן, פתרונות סייבר ותקשורת, וכלה במיקור-חוץ ובפתרונות תוכנה. יש לה יותר מ-10,000 לקוחות מכל מגזרי המשק, בהם גופים ציבוריים בכלל ומשרדי ממשלה בפרט.

אחד הפרויקטים שמלם תים ביצעה בשנים האחרונות בממשלה היה הטמעת מערכת יתד לליווי צעירים במצבי סיכון במשרד הרווחה ובג'וינט ישראל – פרויקט שאף זכה בפרס בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, שהתקיימה בפברואר האחרון. בין הפרויקטים הנוספים שהיא ביצעה במגזר הממשלתי ניתן למצוא את הקמת מאגר המידע הלאומי לתיעוד וניהול אוצרות האנרגיה של ישראל; הטמעת מערכת מיינפריים במשרד התחבורה – פרויקט שהסתיים בתחילת השנה שעברה; שדרוג אפליקציית Go Israel של משרד התיירות; והסבת מערכות ליבה במשרד התחבורה – פרויקט שאותו ביצעה מוסט טכנולוגיות, שנמנית על חברות הפורטפוליו של הקבוצה. אחד הפרויקטים החשובים של מלם תים במגזר הציבורי-ממשלתי בוצע על ידי מלם שכר – הקמת מערכת השכר בכל משרדי הממשלה. הקבוצה מתגאה בכך שברשימת הלקוחות שלה נמצאים גם משרד המשפטים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד הכלכלה, שירות התעסוקה, בנק ישראל, משרד מבקר המדינה והכנסת, וכן החברות הממשלתיות חברת החשמל ומקורות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ביזיון

    החברה זוכה במכרזים וקונה חברות בעשרות מליוני שקלים ועם כל זה הפסיקו לכל עובדי החברה את קרן ההשתלמות "בגלל" משבר קורונה. פשוט בזיון.

אירועים קרובים