גיוס מוצלח לנטקס: ביקושי יתר של 120% נרשמו למניית החברה

למרות ביקושי היתר, החליטה נטקס שלא להגדיל את כמות המניות המוקצות, ולהסתפק בגיוס הסכום המקורי ● אביב רפואה, מנכ"ל ומייסד נטקס: "מטרתו העיקרית של הגיוס היא לאפשר את הרחבת פעילותנו בשוק האמריקני, הן בהקשר הפטנטים של החברה בארה"ב והן בהקשר לפעילות של Springo.com"

נטקס נהנתה מביקוש של 120% במסגרת ההנפקה שביצעה אתמול (ג'). החברה הציעה לציבור מניות ואופציות בהיקף של 8.2 מיליון שקלים. ההנפקה נערכה במחירי שווי השוק של החברה, ללא הנחה על מחיר המניה. למרות ביקושי היתר, החליטה נטקס שלא להגדיל את כמות המניות המוקצות, ולהסתפק בגיוס הסכום המקורי.

לאחרונה אישר משרד הפטנטים האמריקאי שני פטנטים של נטקס, ובהם הפטנט העיקרי של החברה בתחום הניתוב הישיר באינטרנט ובסלולר. נטקס דיווחה, כי היא פועלת במספר מישורים, הן משפטיים והן עסקיים, הקשורים במימוש זכויותיה בפטנטים. כמו כן, החברה השיקה לאחרונה את שירות Springo.com, הפונה לשוק האינטרנט והסלולר בארה"ב.

אביב רפואה, מנכ"ל ומייסד נטקס: "אנו שמחים על תוצאות ההנפקה. מדובר בהבעת אמון גדולה של המשקיעים בחברה. מטרתו העיקרית של הגיוס היא לאפשר את הרחבת פעילותנו בשוק האמריקני, הן בהקשר הפטנטים של החברה בארה"ב והן בהקשר לפעילות של Springo.com".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים