דווקא עכשיו: אמזון מגייסת 150 עובדים

החברה מחפשת אנשי היי-טק בשלל תחומים ותאייש את המשרות עד סוף השנה ● המהלך יביא את מספר עובדי אמזון בישראל ל-1,300

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל. צילום: תומר פולטין

הקורונה היא תקופה של פיטורי עובדים והוצאה לחל"ת, בפרט בימים האחרונים, מאז כניסת הסגר השני. לא כך המצב באמזון: החברה הודיעה היום (ד') כי היא תיצור עד סוף השנה 150 משרות חדשות בישראל – בחברת הענן שלה, AWS, ובהתבסס על מספר חברות שאותן היא רכשה בשנים האחרונות. המשרות החדשות ימוקמו במרכזי הפיתוח ובמשרדים של אמזון בתל אביב, בחיפה ובהרצליה, ויביאו את סך כוח האדם הכולל של החברה בישראל ליותר מ-1,300 אנשים.

באמזון מחפשים עובדים ל-AWS, ל-Alexa Shopping CloudEndure ולפעילות היחידות שלה המבוססות על הרכישות של אנפורה לאבס ו-E8 הישראליות, וכן פריים אייר, סיזמק ו-Lab126. בין השאר, היא מציעה משרות של מנהלי לקוחות, מנהלי פיתוח עסקי, מהנדסי פיתוח שבבים, מהנדסי תוכנה, מהנדסי חומרה, מהנדסי ויועצי שירותי הטמעה, מדעני מחקר, מהנדסי פיתוח שבבים, ארכיטקטי פתרונות, מנהלי לקוחות טכניים ומהנדסי אימות.

שש שנים בישראל

אמזון פתחה משרד ראשון בישראל ב-2014, ובאותה השנה היא אף הקימה כאן מרכז מחקר ופיתוח. בתחילה, הפעילות שלה בישראל התמקדה בענן של AWS, אולם בהמשך היא התרחבה לתחומים נוספים, לרבות פעילות חברות שאמזון רכשה. ב-2019 הקימה AWS מתקן תשתיות ראשון בישראל. על הלקוחות הישראליים של אמזון נמנות אמדוקס, אפספלייר, Gett, אינוביד, קלטורה, סימילאר ווב, מיי הריטג' ועוד חברות היי-טק ישראליות מסורתיות וחדשות, כמו גם ארגונים שאינם ממגזר הטכנולוגיה, כגון תנובה, אוניברסיטת תל אביב ומכון ויצמן.

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל, אמר כי "אנחנו יוצרים 150 מקומות עבודה חדשים, בנוסף לבסיס העובדים האיתן שלנו, שיאפשרו לנו להתחבר למאגר הכישרונות הטכנולוגיים כאן, בישראל". הוא ציין כי "בסיס העובדים המתרחב שלנו מעיד על המחויבות העמוקה והמתמשכת של אמזון להתפתחות הכלכלית של ישראל".

שר הכלכלה, עמיר פרץ, הגיב על ההודעה ואמר כי "מגזר הטכנולוגיה הישראלי ממשיך להיות מקור יציב לצמיחה וביטחון כלכלי במדינה בתקופה, שבה יש כל כך הרבה אי ודאות. ההחלטה של אמזון על הרחבת הפעילות בישראל מראה את הקשרים העמוקים והאמון שיש לחברות הטכנולוגיה העולמיות במדינתנו, בכלכלה שלנו ובאנשים שלנו. המהלך מעיד על היתרון שיש לישראל בתחום החדשנות הטכנולוגית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לריסה גרמן

    כל הכבוד!!! אשמח לשלוח קורות חיים למשרות בדיקות תוכנה שנה טובה ומוצלחת!!! בברכה לריסה גרמן

אירועים קרובים