שידורי קשת הטמיעה מערכת שו"ב של סנטריטי; ההיקף הכספי: 150 אלף שקלים

Centerity Monitor מספקת פתרון כולל לניטור ולניהול תשתיות המיחשוב, רשת התקשורת והיישומים ● באמצעות המערכת ניתן לנהל מצאי, לנטר תהליכים עסקיים בארגון ולשפר את חווית המשתמש

אגף מערכות המידע של שידורי קשת הטמיע מערכת שליטה ובקרה של סנטריטי, בפרויקט שהחל לפני מספר שבועות והסתיים לאחרונה. המערכת, Centerity Monitor, נמכרה לחברה על ידי רזאל אינטגרציה, והיא הוטמעה על ידי אנשי סנטריטי וצוות ה-IT של שידורי קשת. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך ב-150 אלף שקלים

Centerity Monitor מספקת פתרון כולל לניטור ולניהול תשתיות המיחשוב, רשת התקשורת והיישומים. באמצעות המערכת ניתן לנהל מצאי (CMDB), לנטר תהליכים עסקיים בארגון (BSM) ולשפר את חווית המשתמש.

הטמעת המערכת היא חלק משדרוג מערך ה-IT והתקשורת בחברה, ותאפשר לאגף מערכות המידע לנהל את הפעילות השוטפת שלו בצורה יעילה. זאת, בשל שימוש במערכת שו"ב מרכזית אחת, המספקת מידע אמין בזמן אמת.

"המערכת תאפשר שיפור של השליטה והבקרה, וכן ניהול מרכזי של כלל רכיבי ה-IT והתקשורת בקשת", נמסר. דורית לנץ, מנמ"ר החברה, אמרה, כי "אנחנו עוסקים בשדרוג המערך הטכנולוגי שלנו, ולשם כך זקוקים למערכת שליטה ובקרה איכותית ואמינה, כתנאי הכרחי לניהול מערך בסדר גודל זה". היא הוסיפה, כי "המערכת מאפשרת לנו את יכולות השליטה והניהול מרכזי של ה-IT, הכולל מאות רכיבים – שרתים, מערך אחסון מרכזי של EMC, ציוד וקווי תקשורת, יישומים ייעודיים, בסיסי נתונים ועוד". לנץ ציינה, כי "בהמשך נעשה שימוש במערכת כדי לבקר באופן יעיל יותר את אגף השידורים".

מנכ"ל סנטריטי, רועי קרן, אמר ש-"האתגר בפרויקט זה היה ביצירת סביבת בקרה בזמינות גבוהה במיוחד, שכן מדובר במערך IT המספק שירותים בזמן אמת למיליוני לקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים