פורמולה מערכות: הרווח התפעולי והנקי עלה בשיעור דו-ספרתי

חברת האחזקות פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה, עם גידול של 5.93% בהכנסות, ל-437.06 מיליון דולר, וגידול של 17.76% ברווח הנקי הכללי, ל-26.6 מיליון ד'

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

חברת האחזקות פורמולה פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה עם גידול חד-ספרתי בהכנסות. הירידה בהוצאות הכלליות העלתה את הרווח התפעולי והנקי בשיעור דו-ספרתי.

במהלך הרבעון ההוצאות הכלליות קטנו ב-2.1%, ל-371.87 מיליון דולר – ירידה של 7.9 מיליון ד'. ההכנסות לעומת זאת גדלו ב-24.49 מיליון דולר, ל-437.06 מיליון – עלייה של 5.92%.

העלייה בהכנסות לעומת הירידה בהוצאות הקפיצו את הרווחיות – הרווח התפעולי גדל ב-24.43%, ל-40.71 מיליון ד', הרווח הנקי הכללי גדל ב-17.76%, ל-26.6 מיליון. הרווח המיוחס לבעלי המניות גדל ב-24.24%, ל-11.23 מיליון ד', ואילו הרווח הנקי למניה מדולל גדל ב-23.73%, ל-11.23 מיליון דולר.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות אמר בעקבות פרסום התוצאות: "אנו מרוצים מאד מהתוצאות המרשימות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2020, הממחישות את המומנטום החזק של קבוצת פורמולה מתחילת שנת 2020, ועל אף האתגרים המשמעותיים שניצבו בפני חברות הקבוצה במהלך הרבעון השני (מגיפת הקורונה לאורך כל הרבעון השני, הסגר שנכפה על המשק הישראלי, ותקופת החגים, שחלו אף הם במהלך הרבעון השני). כלל חברות הקבוצה הציגו תוצאות חזקות ברבעון, אשר הושגו בזכות פעולות המנע וחסכון בעלויות אשר הנהיגו צוותי ההנהלה של החברות.
עד כה קבוצת פורמולה מתמודדת עם המשבר העולמי שהביאה עמה מגיפת הקורונה בהצלחה, הודות, בין היתר, לאיתנות הפיננסית של הקבוצה, יתרות המזומנים הגבוהות, המינוף הנמוך, מגוון הפעילויות הרחב בהן פועלות חברות הקבוצה, תגובה מהירה ויכולת גמישות והסתגלות לשינויים, ובייחוד – צוותי הנהלה מנוסים העומדים בראש חברות הקבוצה. אנו גאים באמון שאנחנו מקבלים משוק ההון הישראלי, המקבל ביטוי עם צירופן לאחרונה של שתיים מחברות הקבוצה, מטריקס וסאפיינס למדד ת"א-35".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים